شناسهٔ خبر: 66682003 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تسلا یوپی‌اس - مرکز فروش یو پی اس، استابلایزر و شارژر

قطعی برق همیشه جزو دغدغه های مردم، شرکت ها، ارگان ها و... به شمار می رود و همیشه دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: در شرکت ها و اداره جات بزرگ قطعی برق حتی برای مدت کوتاه می تواند ضرر های زیادی و شاید جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل دستگاه هایی به نام  دستگاه یو پی اس  تولید شده اند که می توانند در مواقع قطعی برق انرژی مورد نیاز برای ادامه فعالیت را فراهم کنند. در ادامه این مطلب همراه باشید تا در این باره بیشتر به بحث و گفت و گو بپردازیم.

یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه چیست؟

برق AC  همیشه دارای مشکلاتی بوده و یوپی‌اس ها برای این طراحی شده اند که راه چاره ای برای این دسته از مشکلات باشند. برای مثال: از یو پی اس ها می توان برای حفاظت از کامپیوتر ها و رایانه های شخصی در برابر نوسانات برق در ولتاژ های پایین و در کارخانه جا و اداره ها برای ولتاژ های بالا استفاده کرد و آسیب دیدن قطعات را به حداقل رساند.

سیستم ups دارای یک باتری پر قدرتی هستند، زمانی که برای برق مشکلی پیش آمد یا با اختلال مواجه شد، انرژی مورد نیاز را برای دامه فعالیت  تامین می کند علاوه بر آن استفاده از یو پی اس خیال ما را از این بابت راحت می کند که هنگام قطعی برق هیچ آسیبی به دستگاه ها نمی رسد و طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می دهند.

همان طور که انسان بدون قلب نمی تواند کار کند یو پی اس هم بدون باتری نمی تواند کار کند یعنی باتری برای یو پی اس همانند قلب برای انسان است.

انرژی مورد نیاز در یو پی اس توسط باتری ذخیره می شود تا برای زمان هایی که برق قطع است بتوان از آن استفاده کرد. باتری های یو پی اس در سه نوع تولید می شوند که می توان به عمر طولانی، متوسط ​​و کوتاه اشاره کرد.

images_1715765705_664481c9a5717.jpg

یو پی اس چه کاربردی دارد؟

دستگاهی که بین شبکه اصلی و شبکه ما قرار دارد و ولتاژ و جریان را در حالت پایدار نگه می دارد، یوپی‌اس نامیده می شود.  یوپی‌اس  ها برای شارژ باتری های خود در مواقعی که جریان برق عادی است .

این یو پی اس ها از آسیب دیدن دستگاه های متصل به شبکه در هنگام نوسان یا از بین رفتن کامل برق شهری جلوگیری می کنند و جریان را ثابت و پایدار نگه می دارند. ups ها در مدل ها و قدرت های مختلفی تولید و به فروش می رسند که بسته به نوع و قدرت آن ها در شرایط مختلف و در مکان های مختلف قابل استفاده است.

مثلا در بازار یو پی اس هایی وجود دارند که یو پی اس های خانگی نام دارند و می توان از آن ها در زمان های قطعی برق یا مواقعی که برق دارای نوسان است از آن ها استفاده کرد و از آسیب دیدن وسایلی همچون یخچال فریزر، کامپیوتر، تلوزیون و ... جلوگیری کرد همچنین اگر در یک کارخانه یا کارگاه یا هر محیط صنعتی بزرگی هستید که نیاز اساسی و دائمی به برق دارید و تجهیزاتی دارید که به نوسانات جریان و برق حساس هستند، می توانید از یک ups صنعتی قدرتمند استفاده کنید.

دستگاه یو پی اس از اجزایی به وجود آمده است که در صورت اجرا و کار کرد آن ها دستگاه نیز به کار افتاده و کارایی و مزیت خود را به رخ دستگاه های الکتریکی میکشد. اجزای کلی این دستگاه فوق کاربردی موراد زیر را شامل می‌شود:

  • باتری یو پی اس

  • باتری شارژر یو پی اس

  • مبدل یا همان اینورتر

این اجزای کلی با به کار افتادن باعث نشانه های کارایی یو پی اس ها می‌شود. از جمله کارایی های این دستگاه در شرایط مختلف نیز از قرار ذیل است:

قطع برق ناگهانی

رایج ترین مشکلاتی که برای دستگاه های الکتریکی می‌افتد به سبب همین قطع و وصل شدن نا گهانی برق های شهری است که با به کارگیری دستگاه یو پی اس و قرارگیری آن میان شدت و قدرت مستقیم برق و انرژی مورد نیاز استفاده شده توسط دستگاه الکتریکی، هنگام قطعی ناگهانی برق، یو پی اس جهت پشتیبانی و کمک با ذخیره ای که از قبل درون خود جمع کرده است، برق مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

افت موقت ولتاژ به صورت ناگهانی

ولتاژ برق که به صورت موقت و لحظه ای افت می‌کند باعث اتفاقات ناگواری از قبیل؛ خطای عملکرد دستگاه، از کار افتادن ناگهانی و موقت، راه اندازی مجدد سیستم های درحال کار و… می‌شود که با استفاده از یو پی اس می‌توانید از این مشکلات و ناهنجاری های احتمالی جلوگیری کنید.

افت طولانی مدت ولتاژ

شرایط عملکرد یو پی اس در هنگام افت طولانی مدت ولتاژ از حد نرمال، همانند قطعی برق به صورت کامل اتفاق می‌افتد.

افزایش ناگهانی و موقت ولتاژ

افزای ناگهانی و موقت ولتاژ در حد غیر نرمال، باعث بروز مشکلاتی مانند رعد و برق و عمل سوئیچینگ در دستگاه شود که این عمل باعث زیان دیدگی بسیار زیادی طی مدت زمان می‌شود که در این صورت، دستگاه یو پی اس انرژی بسیار زیادی را در مخزن خود زخیره کرده و در مدت معین دیگری از آن استفاده می‌کند.

نویز و تداخلات مغناطیسی

در حضور اجرای دستگاه سوئیچینگ، الکترونیکی و همچنین موتور های القایی در شبکه برق، بروز مشکلاتی در رابطه با نویز و تداخلات مغناطیسی اتفاق می‌افتد که در این حالت نیز دستگاه یو پی ای یکی از کمک کننده و عامل جلوگیری از قبیل این مدل مشکلات است.

این نمونه از دستگاه کاربردی که در هر زمان و مکان با توجه به مدل خاص خود به کمک دستگاه های الکتریکی و برقی آمده است، دارای مزیت های بسیاری از قبیل موارد زیر است:

  • نصب آسان

  • قابلیت اطمینان

  • سازگاری با تمام دستگاه های برقی و الکتریکی

  • حفاظت از وسیله های برقی و الکتریکی

  • قابلیت فیلتر کردن

  • محافظت از دستگاه های حساس در مقابل نوسانات برقی و ولتاژ های ناهماهنگ

  • نیاز اساسی در سازمان های اداری و تجاری

  • پشتیبانی عظیم در صنایع

  • حفاظت از طول عمر دستگاه و باتری

  • جلوگیری از استهلاک غیر عادی

  • کمک به حفظ اطلاعات سیستم و کامپیوتر

  • استفاده به عنوان منبع تغذیه بی‌وقفه و اضطراری

images_1715765714_664481d2c7c89.jpg

خرید انواع یو پی اس، استابلایزر و شارژر

خرید یو پی اس کار چنان راحتی نیست و نیازمند یک سری موارد است که شما باید در قدم اول نیاز های خود را به خوبی شناسایی کنید. میزان بار مصرفی و ولتاژ برق مد نظرتان را مشخص کنید و مدت زمانی که نیاز دارید در مواقع عدم وجود برق باتری یو پی اس برای شما کار کند را نیز مشخص کنید.

البته جای نگرانی وجود ندارد زیر تسلا یو پی اس در این مسیر همراه شماست. شما می توانید برای دریافت مشاوره با تیم مجرب و حرفه ای تسلا یو پی اس در تماس باشید. تیم پشتیبانی تسلا یو پی اس به مشتریان و افرادی که قصد خرید تجهیزات الکترونیکی را دارند، اطلاعات دقیق و جامعی را ارائه می دهند تا بتوانند انتخاب و خوب و مناسبی را انجام دهند.

شرکت تسلا یو پی اس با ده سال سابقه در زمینه واردات و فروش انواع یو پی اس، باتری یو پی اس، استابلایزر و شارژر فعالیت می کند که با شرکت های بزرگ دیگری همچون در کشور های آلمان، کره، تایوان، امریکا و ... همکاری می کند.

شما می توانید برای خرید انواع یو پی اس، باتری یو پی اس، استابلایزر با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به سایت تسلا یو پی اس مراجعه کنید و بین صد ها محصول مختلف بگردید و بسته به نیاز و امکانات مد نظر خود مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.

images_1715765720_664481d87e1dc.jpg

چه عواملی روی قیمت یو پی اس ها تاثیر می گذارد؟

یک سری جزئیات و مواردی وجود دارد که روی قیمت نهایی یو پی اس می تواند تاثیر بگذارد که شامل موارد زیر است:

  1. استاندارد های متفاوت

  2. کیفیت

  3. زمان شارژدهی

  4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در کنار این موارد هر چه قدر که اطمینان خرید و رضایت مشتریان از یک برند یا فروشگاه خاصی بالا تر باشد روی قیمت هم می تواند تاثیر بگذارد. با این حال محصولاتی که در مرکز فروش یو پی اس " تسلا یو پی اس " به فروش میرسد، رضایت و اطمینان خریداران را به همراه دارد و در عین حال قیمت های کاملا رقباتی و مناسبی را هم دارد که می تواند به همراه پشتیبانی خوب تجربه خریدی دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد.

نتیجه گیری

استفاده از سیستم ups در اداره جات و صنایع بزرگ جزو مهم ترین و ضروری ترین کار ها به حساب می آید که عدم وجود آن می تواند خسارات زیادی و گاها سنگینی را در پی داشته باشد. از این رو راه چاره صد در صدی برای رفع این مشکل استفاده از انواع ups ها است. در شرکت تسلا قیمت یو پی‌اس ها مقرون به صرفه می باشند، از این رو برای خرید ups  می توانید به سایت تسلا یو پی اس مراجعه کنید و با مشاوران تیم در تماس باشید و در نهایت بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

برچسب‌ها:

نظر شما