شناسهٔ خبر: 66681866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راه و شهرسازی مرکزی خبر داد؛

پرداخت تسهیلات بانکی به حساب پیمانکاران طرح ۸۱۰۰ واحدی اراک

اراک- مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از پرداخت تسهیلات بانکی به حساب پیمانکاران برای شتاب بخشی به طرح های نهضت ملی مسکن اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده اظهار کرد: در حال حاضر اتصال بانک‌های عامل به طرح‌های نهضت ملی مسکن به سرعت در حال انجام است و در این راستا اعتبارات مناسبی به حساب پیمانکاران واریز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نحوه اجرای پروژه‌ها به صورت فناوری‌های نوین (قالب تونلی) است با پیگیری‌های صورت گرفته قالب‌ها توسط پیمانکار خریداری شده در محل کارگاه تخلیه، مونتاژ و استفاده در ساخت و ساز هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: خرید مصالح ساختمانی از جمله میلگرد، شن، ماسه و سیمان در حال انجام است و پرسنل این اداره کل با جدیت در تمامی امور، نظارت کافی دارند.

یوسف زاده در بازدید از نهضت ملی مسکن کوی سردار سلیمانی نیز گفت: تاکنون در چند مرحله، متقاضیانی که مبالغ اعلامی را تکمیل وجه کرده‌اند، انتخاب واحدهای خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این پروژه برای افرادی که توانایی کمتری برای تکمیل وجه داشتند نیز پیگیری وام برای دهک‌های ۱ تا ۴ درآمدی انجام شده است تا برای خانه دار شدن شهروندان نیز گام‌های مثبتی برداشته باشیم.

نظر شما