شناسهٔ خبر: 66681586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اتفاق عجیب در مصاف استقلال و نساجی؛ هر ۴ گلزن پاس گل دادند!

مرور دوباره بازی رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر نکته جالبی را در رابطه با گلزنان و ارسال کنندگان پاس گلهای این تیم مشخص می‌کند.

صاحب‌خبر -

دیدار رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه سال گذشته و در چهارچوب هفته سیزدهم در استادیوم آزادی برگزار شد. دیداری که بیژن حیدری قضاوت آن را بر عهده داشت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۰ به سود آبی پوشان استقلال به پایان رسید.

نکته جالب توجه در آن مصاف گلزنی بازیکنان استقلال با ارسال پاس دیگر گلزنان این تیم بود! در واقع هر چهار گلزن استقلال در آن دیدار هر کدام یک پاس گل نیز به هم تیمی‌شان دادند. آرمین سهرابیان در دقیقه ۴۲ با پاس سید ابوالفضل جلالی گل اول استقلال را به ثمر رساند. سپس مهرداد محمدی زننده گل دوم استقلال بود که در دقیقه ۶۲ روی پاس آرمان رمضانی دروازه نساجی را باز کرد. دو دقیقه بعد در دقیقه ۶۴ آرمان رمصانی این بار روی پاس گل مهرداد محمدی - زننده گل سوم استقلال - دروازه نساجی را باز کرد، اما این پایان کار نبود.

 ابوالفضل جلالی که در دقیقه چهل و دوم پاس گل آرمین سهرابیان را ارسال کرده بود خود در دقیقه ۶۸ با پاس آرمین سهرابیان موفق شد چهارمین و آخرین گل استقلال را به ثمر برساند تا هر چهار گلزن استقلال هر نفر یک پاس گل هم داده باشند. نکته قابل تأمل این که هر چهار بازیکن در حال حاضر از نفرات حاضر در جمع بازیکنان استقلال هستند که مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار برگشت مقابل نساجی نخواهند داشت.

دیدار برگشت این دو تیم روز سه‌شنبه هفته آینده اول خرداد و ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رونمایی رسمی از یک پست جدید در استقلال

نظر شما