شناسهٔ خبر: 66681523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول بنیاد هدایت آذربایجان غربی خبرداد:

سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حوزه/ حجت الاسلام شیردل گفت: سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی با رویکرد مسجد محوری و جهاد تبیین روز جمعه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عسگر شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، با اشاره به برگزاری سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی، اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تعالی شبکه امامت در شهر و روستاهاست و برای این مسئله دوره‌های مختلف توانمندسازی در استان آذربایجان غربی، قم و مشهد مقدس برگزار شده است.

وی افزود: بعد از برگزاری رویداد شهید آرمان علی وردی در شهر مقدس قم و شهید اصلانی در مرکز استان، سومین رویداد از مجموعه رویدادهای توانمندسازی شبکه امامان محلات و حلقه‌های میانی و تیم‌های جهاد تبیین در مساجد، تحت عنوان رویداد شهید شهرکی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت، برگزار می‌شود.

مسئول بنیاد هدایت آذربایجان غربی گفت: این رویداد یک روز با حضور حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار خواهد شد و روحانیون و امامان محلات استان به همراه تیم مدیریت مسجدشان در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از مشکلات مردم واقعی نبوده و ذهنی و ساخته دشمن است، باید با تشکیل شبکه منسجمی از مساجد و امامان محلات به جهاد تبیین و روشنگری در مورد مسائل کشور با شیوه‌های نوین و فناورانه اقدام کرد.

انتهای خبر. /

نظر شما