شناسهٔ خبر: 66679760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای فصل بعد بی‌تابم

واکنش شاهزاده ویلیام به صعود تاریخی استون ویلا

شاهزاده ویلیام از اینکه استون ویلا توانسته بعد از 41 سال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیشب با شکست تاتنهام مقابل منچسترسیتی، استون ویلا به صورت رسمی مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرد. تیم تحسین‌برانگیز اونای امری که فصل گذشته با سهمیه لیگ کنفرانس به رقابت‌های اروپایی برگشته بود، از ابتدای فصل جاری با اهداف بزرگی وارد میدان شد.

2018544

تیمی که در سال ۲۰۲۲ تحت هدایت استیون جرارد بود و در رده شانزدهم جدول لیگ برتر انگلستان در میانه‌های فصل کاندیدای سقوط مطرح می‌شد، حالا موفق شد پس از ۴۱ سال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب کند و با این مرد خاص فوتبال اسپانیا رویاهای جدیدی را در سر بپروراند.

آنها که از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به مدت سه سال در چمپیونشیپ بودند و اصلی‌ترین هدفشان در صعود مجدد به لیگ برتر کسب رتبه بالاتر از عدد ۱۰ بود، اکنون جلوتر از تاتنهام، منچستر یونایتد، چلسی و دیگر تیم‌های خاص لیگ برتر انگلستان موفق شده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بگیرد!

2022180

آنها در فصل ۱۹۸۱/۸۲ بود که قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شدند و پس از آن در فصل ۱۹۸۳/۸۴ برای آخرین بار در این مسابقات حاضر شدند و پس از اینکه در این مدت زمان سه بار فرمت لیگ قهرمانان اروپا تغییر کرد، در چهل و یکمین سال دوری آنها از مسابقات چمپیونز لیگ، دوباره به این مرحله خواهند رسید.

2022179

شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، که از هواداران دو آتشه ویلاست نیز به این صعود تاریخی واکنش نشان داد. او در صفحه ایکس خود نوشت: «ما در چمپیونزلیگ هستیم. یک فصل تاریخی و دستاوری باورنکردنی. ممنون اونای، تمام بازیکنان و افرادی که در استون ویلا کار می‌کنند. نمی‌توانم برای فصل بعد صبر کنم.»

نظر شما