شناسهٔ خبر: 66679045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهم قهرمانی است ولی ...

روشن: کاش هم نتیجه بگیریم هم خوشگل بازی کنیم

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که این تیم می‌تواند برای ادامه فصل بهتر بازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، حسن روشن پیشکسوت و یکی از بازیکنان تاریخساز تیم استقلال که از چهره‌های خاص این تیم محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرنگاران درباره سبک بازی تیم جواد نکونام که با انتقادات زیادی همراه شده صحبت کرد و در آغاز گفت: این تیم بازی نمی‌کند که ما از آن لذت ببریم ولی نتیجه‌ای که در آخر می‌گیرد را قبول می‌کنیم و خودمان را راضی می‌کنیم. این دو خارجی هم که داریم اوایل خوب نبودند و حتی به نکونام ایراد می‌گرفتیم که چرا پای آنها ایستاده. گوشزد کردیم و گوش کردند و دیدیم که در بازی‌های آخر این دو نفر بودند که سرنوشت را عوض کردند.

او ادامه داد: راضی کننده نیست ولی ما هم نمی‌خواهیم فوتبال خوشگل ببینیم و نتیجه نگیریم. انشالله روزی برسد که هم نتیجه بگیریم هم فوتبال خوشگلی بازی کنیم.

روشن درباره شرایط قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: این ۲ تیم سهمیه ما در آسیا هستند ولی شکل و ساختار هر چهار تیم گونه‌ای نیست که رضایت بخش باشد. حتی پرسپولیس را ببینید که ۵ سال قهرمان می‌شود اما در آسیا مقابل عربستان شکست می‌خورد که این نشان می‌دهد ما فقط دنبال تمام کردن لیگ هستیم. نمی‌خواهیم فوتبال درخشان دهه ۷۰ را تکرار کنیم. فوتبال ایران آن زمان آقای فوتبال آسیا بود و لیاقتش را داشت.

ویدئو: 332843

وی افزود: ۴۵ سال است که هیچ کاری نکردیم. تیم ملی ما در زمان ما بعد از بازی‌های آسیایی تهران که خداحافظی کردند، تغییرات زیادی صورت گرفت ولی هیچ مشکلی پیدا نشد بلکه بهتر هم شد. تیمی داشتیم که اشباع شده بودند ولی خوب بودیم. الان مشکل ما در آسیا انگیزه و زیربنا هست. اگر روالی که عبدی دارد ادامه داشته باشد بهتر می‌شود.

روشن درباره وضعیت تیم‌های دیگر لیگ گفت: تیم‌های شهرستانی فوتبال بهتری بازی می‌کنند چون تغییراتش کمتر است. در تیم‌های بزرگ مثل تراکتور که تغییرات زیاد است، نتیجه نمی‌گیرند. استیل آذین در تیمش ۴ کاپیتان تیم ملی داشت ولی به دسته ۲ رفت. باید برنامه ریزی کرد و بر اساس سیستم مربی، بازیکن گرفت تا روی آکادمی کار کند. ذوب آهن، نساجی، آبادان و حتی تیم‌های نزدیک به سقوط فوتبال قشنگی بازی می‌کنند چون تمریناتشان بیشتر است ولی مقابل پرسپولیس و استقلال به خاطر عظمتش می‌بازند. استقلال در ۴ بازی دفاع ثابت نداشته و این بد است.

نظر شما