شناسهٔ خبر: 66678861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اظهارات بامزه واعظی:

مقبولیت دولت روحانی با آمدن رئیسی بیشتر شده!/ یک نفر به من گفت شما اگر می‌ماندید وضع مردم اینقدر پُرمشکل نبود!/ سیاست دولت روحانی این نبود همه مشکلات را به دولت قبل ارجاع بدهد!

مقبولیت دولت روحانی بعد از پایان دوره مسئولیت بهتر شده و این نتیجه عملکرد آقای رئیسی و دولتش بوده است!

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: محمود واعظی، نزدیک ترین چهره به حسن روحانی و رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم با خبرگزاری فارس گفتگوی تفصیلی انجام داده است که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

*قرار نیست هر دولتی که بر سر کار میاید ضعف های خود را به دولت قبل ارجاع دهد. مگر دولت ها از کجا آمده اند؟ قبلی هم از بطن همین کشور بوده و حالا ممکن است یکی هم گفته باشد. می‌خواهم تأکید کنم سیاست دولت آقای روحانی این نبود که همه موانع و مشکلات را ارجاع بدهد به دولت قبلی.

*آقای روحانی صبح که نماز می‌خواند به سرکار می‌آمد و شب هم ساعت 11- 12 کَمِ کَمِ دو کارتابل پر از نامه را به دفتر ایشان می‌فرستادم. خودم که معمولاً ساعت هفت و نیم صبح به دفتر می‌رسیدم، تا یک خبر می‌خواندم و روزنامه‌ها را نگاهی می‌کردم، آقای روحانی حدود ساعت ۸ کارتابل هایی که شب قبل فرستاده بودم را دستور می دادند. یعنی این روال بود و مرتب انجام می‌شد. حالا حتماً در خبرهای مختلف خواندید و شنیدید که ما مکرراً در هفته چند روز جلساتی داشتیم، که در کمترین حالت ساعت ۹ شب تمام ‌شده. بارها هم آقای روحانی و من در ریاست جمهوری شب را گذراندیم.

*مقبولیت دولت روحانی بعد از پایان دوره مسئولیت بهتر شده و این نتیجه عملکرد آقای رئیسی و دولتش بوده است! حدود ۷۰ درصد مردم از رفتار دولت سیزدهم به واسطه اتخاذ برخی سیاست‌ها، گرانی‌ها، مسائل اقتصادی، داخلی، خارجی ناراحتند... یک خاطره ای برایتان نقل کنم؛ زمانی که در ایام اربعین به کربلا رفته بودم همواره کسانی که بنده را می شناختند برخورد خوبی داشتند. یک فرد روحانی به من گفت که شما بانی وضع موجود هستید. گفتم که چرا؟ گفت شما اگر می‌ماندید وضع مردم اینقدر پر مشکل نبود!

نظر شما