شناسهٔ خبر: 66678007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان حواشی کرنر استقلال در کمیته داوران

کمیته داوران نیز با بررسی ویدیو باشگاه استقلال، تصمیم موعود بنیادی فر را مورد تأیید قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت دو روز از برگزاری دیدار استقلال و فولاد، همچنان بحث و جنجال درخصوص کرنر منجر به تک گل بازی ادامه دارد. پرسپولیسی‌ها که با تیم رقیب رقابت سخت و نفس گیری برای قهرمانی دارند، مدعی بودند که این کرنر اشتباه بوده و حتی برخی از کارشناسان داوری نیز در ابتدا اعلام کردند که تصمیم بنیادی فر اشتباه بوده است.

اما پس از آنکه باشگاه استقلال ویدیویی از بهترین زاویه ممکن منتشر کرد، مشخص شد توپ سایشی با پای بوحمدان داشته است و حتی اعتراف آل نعمه که از زبان بازیکن فولاد مطرح شد، باعث گردید تا این کارشناسان نظر خود را تغییر داده و سالم بودن گل استقلال را تأیید کنند.

2022158

هر چند که در ادامه آل نعمه در اتفاقی عجیب صحبت‌های خود را پس گرفت اما حالا کمیته داوران نیز درست بودن کرنر آبی‌ها را تأیید کرده است. جایی که آنها به صورت هفتگی و پس از پایان بازی‌های لیگ، جلساتی را برگزار کرده و عملکرد داوران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

آنگونه که خبر آنلاین نوشته است، در کمیته داوران نیز درباره این صحنه بحث و در نهایت با بررسی ویدئوها مشخص شد توپ به پای بوحمدان برخورد داشته است. موعود بینادی فر نیز اعلام کرده در این صحنه به وضوح دیده است که توپ با پای بازیکن فولاد برخورد داشته است. این تائیدیه‌ها به نوعی پایانی برای حاشیه‌های دو روز گذشته بوده است.

نظر شما