شناسهٔ خبر: 66677909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024

مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 سخنرانی کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در پنل‌های رویداد کرمان آیدکس 2024 حضور فعالی داشتند و سخنرانی کردند.

در پنل تامین مالی از محل بازار سرمایه این رویداد که روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 با حضور منوچهر زمانی فریزهندی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صرافی گردشگری، و مهدی آقالطفی، مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه سهند، برگزار شد، مدیران این گروه به بیان نظرات خود درباره ضرورت‌های تامین مالی پرداختند.

در این پنل، مدیرعامل شرکت صرافی گردشگری درباره نقش صرافی‌ها در تامین ارز واحدها تولیدی و بازرگانی در شرایط تحریم و مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه سهند درباره مزایای عرضه کالا و تامین اعتبار از طریق بورس کالا صحبت کردند.

در پنل بررسی موانع سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز شهری که روز چهارشنبه 26 اردیبهت برگزار شد، یوسف علیرضایی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر، و فریبرز دولت‌آبادی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات معماری و شهرسازی ایران، سخنرانی خواهند کرد.

در این پنل، مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر درباره صنعتی سازی ساخت و ساز با رویکرد افزایش سرعت و کاهش هزینه های ساخت با استفاده از المان‌ها و روش های صنعتی قابل دسترس در کشور و دیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات معماری و شهرسازی ایران درباره مالگوهای صنعتی سازی ساخت و ساز با لحاظ شرایط اقتصادی،جغرافیایی، آب و هوایی و لرزه خیزی نواحی مختلف استان کرمان صحبت کردند.

در پنل توسعه صنعت گردشگری نیز که روز پنجشنبه 27 اردیبهشت با حضور سمانه یوسفی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان، برگزار شد، دیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان درباره ظرفیت‌ها و راهکارهای رفع موانع پیش روی توسعه صنعت گردشگری استان کرمان صحبت کرد.
 
دومین دوره همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» از روز 24 تا 27 اردیبهشت 1403 در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (ماهان) برگزار شد.

نظر شما