شناسهٔ خبر: 66677811 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال خبر داد؛

اعطای مجوزهای آموزشی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

هنگامه فروغی

رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات گفت:یکی از موضوعات مهم برای هر مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات، کسب و اخذ مجوزهای مورد نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال، ضمن اعلام خبر اعطای مجوزهای آموزشی سازمان اداری و استخدامی کشور به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: یکی از موضوعات مهم و زیربنایی برای هر مرکز آموزشی از جمله مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کسب و اخذ مجوزهای مورد نیاز است.

مجتبی مازوچی با بیان اینکه جهت اخذ مجوز لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور دو موضوع عملکرد سنوات گذشته و ظرفیت برگزاری دوره‌ها بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال با عملکرد قابل قبول در سال گذشته و برگزاری دوره‌های متعدد و متنوع برای ذی‌نفعان از جمله مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه توانست رضایت سازمان اداری و استخدامی کشور را جلب نموده و مجوز برگزاری دوره‌های مشاغل اختصاصی وزارت متبوع و دستگاه‌های تابعه را برای سال جاری نیز کسب کند.

رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال همچنین افزود: این مرکز در نظر دارد تا با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع و دستگاه‌های تابعه وزارت، دوره‌های تخصصی مورد نیاز آنها را با برنامه‌ریزی مدون و به صورت متمرکز برای هر دستگاه برگزار کند.

وی همچنین با اشاره به اقدام ۲۶ از مجموعه اقدامات کلان شبکه ملی اطلاعات و تأکید مرکز ملی فضای مجازی و وزارت متبوع درباره این موضوع، گفت: بحث آموزش‌های حوزه شبکه ملی اطلاعات، مشتمل بر آموزش‌های ترویجی، مدیریتی و تخصصی، از برنامه‌های اصلی مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال است و الویت برگزاری این دوره‌ها ابتدا برای وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت موضوع این آموزش‌ها برای کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی، در حال تعامل با سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تأیید و درج این دوره‌ها در قالب دوره‌های ضمن خدمت کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی هستیم.

رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات همچنین گفت: از دیگر اقدامات مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال در حوزه اخذ مجوزهای موردنیاز، اخذ تاییدیه برنامه آموزشی سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه از سازمان اداری و استخدامی کشور است که با توجه به اقداماتی که از اوایل دی‌ماه سال گذشته در خصوص نیازسنجی دوره‌ها و تکمیل مستندات برنامه آموزشی صورت پذیرفت و همچنین تعاملات خوبی که با مدیران و کارشناسان ذیربط در سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفت این مجوز برای اولین‌بار در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری دریافت شد که به نوبه خود بی‌سابقه است. این موضوع مهم، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توزیع دوره‌ها برای همکاران و مدیران پژوهشگاه در طول سال را تسهیل می‌کند.

مازوچی در پایان با تقدیر از تلاش‌های کلیه مدیران و همکاران مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال، ضمن بیان این که برنامه‌ریزی دقیقی در مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال در سال جاری جهت برگزاری دوره‌های گوناگون صورت گرفته شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم که از فرصت به دست آماده بهره لازم را ببریم و همچون سال گذشته در راستای مأموریت‌های محوله به این مرکز، گام مؤثری را در جهت توسعه مهارت‌های حوزه فاوا و تحول دیجیتال کشور برداریم.

نظر شما