شناسهٔ خبر: 66677051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقادهای قهرمان جهان از نگاه به وزنه برداری:

وزنه برداران حقوق کمیته المپیک را پس دادند!

میرمصطفی جوادی در نشست خبری امروز به شدت از کمیته ملی المپیک انتقاد کرد و گفت او و علی داوودی حقوق‌های 15 میلیونی این کمیته را پس داده‌اند!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمیته ملی المپیک بر اساس جدولی که خودش طراحی کرده و شانس مدال در آن حرف اول را می‌زند به ورزشکاران المپیکی حقوق ماهیانه می‌دهد، این حقوق برای وزنه برداران المپیکی در پایین‌ترین سطح در نظر گرفته شده است. 

میرمصطفی جوادی که سال گذشته مدال طلای جهان را در وزن 89 کیلوگرم کسب کرد و یکی از دو وزنه بردار المپیکی ایران در پاریس 2024 خواهد بود، در نشست خبری امروز فدراسیون به شدت از نگاه کمیته ملی المپیک انتقاد کرد و گفت: "مسابقات قابل پیش بینی نیست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد و شرایط به طور کلی عوض شود. این خبرها از سمت کمیته ملی المپیک رسید و حقوق جالبی هم ندادند. ما حقوق‌ها را پس دادیم  چون نشان دادند روی ما حساب باز نکرده‌اند. با این حقوق‌ها که رد کردند معلوم بود چه در ذهن دارند و ما حقوق‌ها را پس دادیم چون حرکت جالبی نبود."

جوادی در مورد میزان حقوقی که دریافت کردند، عنوان کرد: "کف حقوق ۱۵ میلیون تومان بود و به طور مستقیم نشان دادند که ما هیچ مدالی نمی‌گیریم. این مشخص می‌کند چه تفکری نسبت به ما دارند. داودی در جام جهانی مدال نقره گرفت و من قهرمان جهان شدم و وقتی این مدال‌ها کسب شد اما این مدلی رفتار می‌شود زیاد جالب نیست."

نظر شما