شناسهٔ خبر: 66675127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاجی ‌عیدی: روی قهرمانی در جام حذفی حساب باز کرده‌ایم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، شاگردان مجتبی حسینی هدفی جز دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی ندارند.

صاحب‌خبر -

عارف حاجی عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با چادرملو در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده این بازی هستیم. ما قطعاً بازی سختی در پیش داریم و تیم‌های لیگ دسته اول همیشه برای لیگ برتری‌ها دردسر درست می‌کنند، خصوصاً اگر میزبان باشند. ما باید در زمین حریف بازی کنیم و قطعاً کارمان سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعد برویم.

 

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا آنها شانسی برای قهرمانی در جام حذفی دارند یا خیر، تأکید کرد: همه تیم‌هایی که تا اینجا بالا آمدند دنبال قهرمانی هستند، چون دوم شدن در جام حذفی فایده‌ای ندارد. ما پرسپولیس را شکست دادیم، ولی در واقع بعد از این برد اتفاق خاصی برای ما رخ نداد و فقط یک مرحله بالا آمدیم. مهم این است که بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم و هیچ هدفی جز این نداریم. ما روی قهرمانی در جام حذفی حساب باز کردیم.

وی راجع به عملکرد آلومینیوم اراک در لیگ برتر و قرار گرفتنش در رده نهم جدول نیز اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم و البته پنجره نقل‌وانتقالاتی‌مان هم بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم. مصدومیت چند بازیکن نیز به ضرر تیم آلومینیوم تمام شد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. الان هم هدف‌مان این است که در سه بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و نسبت به فصل قبل جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما