شناسهٔ خبر: 66674959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

برنامه های دیدار مردمی رییس جمهور در مازندران اعلام شد

ساری- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران برنامه های دیدارهای مردمی حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور ایران را در مازندران اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم عزیززاده گرجی گفت: رئیس جمهور ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت در مصلی ساری و روز جمعه در دومین روز سفر استانی در نوشهر دیدار مردمی دارد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: به توجه به نگاه دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد روستاها مقرر شد رئیس جمهور از یک روستای این استان که الگوی پیشرفت و نمونه کشوری است بازدید کنند و در این روستا با فعالان اقتصادی استان جلسه داشته باشد.

وی احیای واحدهای راکد را نیز از راهبردهای دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: نیز جشن احیای این واحدها در دور دوم سفر با حضور رئیس جمهور در ساری برگزار می‌شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی دولت به مازندران در بخش عمرانی ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود، گفت: ۷۱ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

معاون استاندار مازندران افزود: ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای مجموعه و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مصوب شده بود که بیش از این میزان تسهیلات پرداخت شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت مراه با تعدادی از اعضای هیأت دولت برای دومین بار به مازندران سفر می‌کند.

نظر شما