شناسهٔ خبر: 66674525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راستینه مطرح کرد؛

قدردانی وزیر ورزش از اقدامات اعضای کمیسیون فرهنگی در حوزه ورزش

صاحب‌خبر -
قدردانی وزیر ورزش از اقدامات اعضای کمیسیون فرهنگی در حوزه ورزش
خبرگزاری آریا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون متبوعش در وزارتخانه ورزش و جوانان خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان در این جلسه قدردان زحمات کمیسیون فرهنگی در بودجه بندی و تدوین برنامه هفتم توسعه برای ایجاد ردیف‌های پایدار ورزش کشور شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در تشریح نشست (سه‌شنبه25 اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی روز گذشته نشست مشترکی با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان در محل وزارتخانه داشتند، کیومرث هاشمی و معاونان مربوطه وزارتخانه ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکساله خود برای سال جاری، برنامه‌های پیش روی وزارت ورزش و جوانان برای مسابقات ورزشی المپیک و پارالمپیک پاریس را تشریح کردند.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی المپیک و پارالمپیک پاریس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: کیفیت گرایی بازی‌های المپیک و پارالمپیک برای بازی‌های پیش رو از موضوعات مورد توجه نمایندگان در این نشست بود، وزارتخانه تلاش می‌کند نیروهای کیفی که شانس بیشتری برای کسب مقام قهرمانی در این رویداد جهانی دارند را تقویت کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه در کنار گزارش کمیته المپیک و پارالمپیک، معاونت‌های تخصصی مختلف در خصوص اشتغال و ازدواج جوانان وظایف خود را برای سال جاری تشریح نمودند، یادآور شد: برگزاری مجامع و حل مشکلات فدراسیون‌هایی که به واسطه سرپرست اداره می‌شوند از موضوعات مورد توجه معاونان مربوطه است که به صورت جزئی رسیدگی شد.
رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمرکز برای ارتقای مهارت آموزی بین جوانان با تکیه بر خودشناسی بر مبنای هویت خواهی در چارچوب زیستن به سبک ایرانی و اسلامی از موضوعات مورد توجه این نشست بود، اعضای کمیسیون فرهنگی در این جلسه دغدغه‌های خود را در حوزه ورزش و جوانان مطرح کردند. 
راستینه با بیان اینکه حمایت مجلس یازدهم از ورزش و ورزشکاران بی بدیل بوده است، اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان در این جلسه قدردان زحمات کمیسیون فرهنگی در بودجه بندی و تدوین برنامه هفتم توسعه برای ایجاد ردیف‌های پایدار ورزش کشور شد. در این جلسه مقرر شد چالش‌های حوزه ورزش و جوانان مورد توجه قرار بگیرد، برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر نشستی دیگر با اعضای کمیسیون فرهنگی و مسئولان وزارتخانه برگزار می‌شود./
پایان پیام

نظر شما