شناسهٔ خبر: 66674291 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حماس و گروه‌های مقاومت: رژیم صهیونیستی به سقوط نزدیک است

جنبش حماس و کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌هایی به مناسبت سالروز نکبت تصریح کردند که رژیم صهیونیستی بیش از پیش به سقوط و فروپاشی نزدیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز نکبت و اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی تصریح کرد که طوفان الاقصی استمرار طبیعی مقاومت ملت ما حق آن برای دفاع از اراضی و مقدسات خود است.

این بیانیه تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی نقطه‌ای استراتژیک است که آرمان فلسطین را در موجودیت جهانی خود احیا کرده و شور و شوق ملی‌گرایانه را در ماهیت مقاومت قرار داده و خودکامگی دشمن صهیونیستی را در هم شکسته است.

مقاومت اسلامی از امت اسلام و تمامی آزادگان جهان خواست تا با تمامی ابزارهای ممکن برای توقف تجاوزگری اسرائیل ضد اراضی و ملت و مقدسات فلسطین وارد عمل شده و پایداری و مقاومت ملت آرمان گرای فلسطین برای رسیدن به آزادی و استقلال را مورد حمایت قرار دهند.

این بیانیه همچنین جانبداری دولت آمریکا از تجاوزها و جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه و قدس اشغالی و معیارهای دوگانه کشورهای غربی در تعامل با موضوع فلسطین و حقوق مشروع آن را اشتباهی بزرگ ضد تمامی منشورها و ارزش‌های انسانی دانست که باعث می‌شود آنها شریک جنایت‌های اشغالگران در غزه باشند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که ملت فلسطین همچنان ریشه‌دار بوده و به اراضی و کشور خود پایبند است و از مقدسات خود محافظت می‌کند و رژیم صهیونیستی بیش از پیش به زوال و فروپاشی نزدیک شده است.

نظر شما