شناسهٔ خبر: 66674087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث زيرگذر محله حصه با 400 ميليارد تومان اعتبار در سال جاري

صاحب‌خبر -
احداث زيرگذر محله حصه با 400 ميليارد تومان اعتبار در سال جاري
خبرگزاری آریا- مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از احداث زیرگذر محله حصه با 400 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: منطقه 10 با 17 محله و مساحت 2 هزار و 164 هکتار و جمعیتی بالغ بر 210 هزار نفر، دومین منطقه شهر از حیث جمعیت است.
او افزود: طول معابر اصلی 90 و طول معابر فرعی منطقه 360 کیلومتر است که هزینه قابل‌توجهی را از نظر نگهداری، نظافت و… برای منطقه ایجاد می‌کند. همچنین منطقه 10 از 200 هیات مذهبی، 100 مسجد، 6 امامزاد، 50 کانون ثبت شده، 6 ورزشگاه متعلق به شهرداری، 6 فرهنگسرا، 5 سالن مطالعه، یک خانه کودک و یک باغ بانوان به‌نام طلوع برخوردار است.
او خاطرنشان کرد: منطقه 10 حدود 222 هکتار بافت فرسوده دارد، سرانه فضای سبز آن 12 مترمربع است و از 150 پارک محلی و 15 کیلومتر مادی و انهار برخوردار است.
احداث میدان شش‌راه با 60 میلیارد تومان اعتبار در منطقه 10
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر در سال گذشته را احداث میدان شش‌راه واقع در منطقه 10 دانست و گفت: این پروژه با 60 میلیارد تومان اعتبار، تملک و احداث شد.
او افزود: در سال گذشته همچنین با کمک خیرین در زمینی به متراژ 26 هزار مترمربع در مجاورت محله حصه، یک پارک محلی احداث شد که نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی این منطقه دارد.
او اضافه کرد: احداث خیابان 500 متری کوشش با 5 میلیارد تومان اعتبار، احداث میدان مدرس، احداث پل فرسان که تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و توسعه فاز نخست باغ بانوان طلوع با 5 میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه بوده است.
صیرفی نژاد با بیان اینکه احداث دو پروژه در محله گرکان شامل احداث یک خیابان حدفاصل بزرگراه فرودگاه تا محله گرکان و احداث پارک گرکان با حدود 20 میلیارد تومان اعتبار، از دیگر ‌پروژه‌های محرک توسعه در منطقه 10 بوده است، اظهارکرد: احداث خط کلکتور آب با 16 میلیارد تومان اعتبار، احداث پارکی در محله هفتون و احداث ورزشگاهی در مجاورت این پارک با 6 میلیارد تومان اعتبار نیز در سال گذشته در منطقه 10 انجام شده است.
او با اعلام اینکه رسیدگی به محله‌های حصه، مصلی و اطشاران در دستور کار مدیریت این منطقه برای سال جاری قرار دارد، گفت: احداث زیرگذر محله حصه با 400 میلیارد تومان اعتبار، ادامه احداث پارک حصه با 10 میلیارد تومان اعتبار و احداث خیابان اطشاران با 40 میلیارد تومان اعتبار ازجمله پروژه‌های شاخص منطقه در این زمینه است.

نظر شما