شناسهٔ خبر: 66673578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش خروج کالاهای متروکه سنواتی در بندر گناوه

مدیر اداره بندر و دریانوردی گناوه با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای متروکه در انبارهای بندر گناوه گفت: خروج کالاهای متروکه سنواتی با همکاری دادستان از انبارهای بندر گناوه افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، کیامرث جوکار صبح امروز در بررسی فعالیت‌های بندر گناوه با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در حوزه بندری، خدمات به فعالان اقتصادی و افزایش تجهیزات و زیرساخت بندر گناوه انجام شده است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در بندر گناوه ساماندهی محوطه بندری، آسفالت مسیر دسترسی به لندینگ کرافت‌ها، اجرا طرح توسعه جامع بود که در این راستا رفع کمبودها نسبت به ایجاد بندری ایمن و مطمئن اقدام شد.

وی با بیان اینکه در ساماندهی گیت بندر گناوه اقدامات مناسبی انجام شد، اضافه کرد: در این راستا ضمن ساماندهی مناسب و بهبود وضعیت انبار متروکه زیرساخت‌های لازم در ایمنی محوطه بندری انجام انجام شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه، این اقدامات را با هدف پویایی این بندر به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر دانست و با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بندر گناوه گفت: به دستور معاونت بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای تعیین تکلیف کالاهای متروکه از انبارهای بندر گناوه اقدامات مهمی انجام شد.

جوکار از افزایش خروج کالاهای متروکه سنواتی با همکاری دادستان از انبارهای بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: افزایش ظرفیت انبارهای بندر گناوه به جذب بیشتر کالاهای تجاری و بازگشت سرمایه‌گذاران به این بندر را فراهم کرده است.

وی افزایش 2 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری و کانتینری در بندر گناوه در فروردین امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: در مجموع با این اقدامات در ساختار بندری از دفتر اسکله تا خدمات اسنادی و تجهیزات بندری افزایش رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان دنبال داشته است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه استقرار 2 فروند شناور آتشخوار با ساختار خوب و متناسب با شرایط خور و قدرت مانوردهی بالا به اطفای حریق در بندر گناوه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته بندر گناوه تنها یک حادثه آتش‌سوزی رخ داد که با ورود به موقع شناورهای آتشخوار در کوتاه‌ترین زمان مهار شد.

جوکار فعالیت شناور مقابله با آلودگی دریایی و پاکسازی روزانه خور بندر گناوه را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: یک فروند موتور لنج غرقی در خور گناوه خارج شد که به افزایش ایمنی و زیبایی بندر گناوه کمک کرده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: طرح توسعه جامع بندر گناوه به‌عنوان یکی از برنامه‌های شاخص سازمان بنادر و دریانوردی در دست اجرا است و تلاش می‌شود در قالب طرح یاد شده در مدت 36 ماه احداث دیوار پیرامونی، موج شکن، دایک و لایروبی بر اساس برنامه زمان‌بندی محقق شود.

انتهای پیام/190/

نظر شما