شناسهٔ خبر: 66673222 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لی برمن: سنوار در تونل جنگ را بهتر از نتانیاهو اداره می‌کند

آویگدور لی برمن با هجمه تند علیه نتانیاهو و کابینه سیاسی وی و نیز کابینه جنگ اسرائیل تاکید کرد که حماس و یحیی السنوار در دل تونل‌ها جنگ را بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کنند و نتانیاهو موجب شده تا اسرائیل حمایت بین‌المللی خود را از دست بدهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد از عملکرد مقامات نظامی و سیاسی این رژیم در جنگ غزه هجمه تندی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و کابینه جنگ این رژیم انجام داده و تاکید کرد که آنها اسرائیل را به سمت شکست سوق می‌دهند.

لیبرمن گفت: جنبش حماس و «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه در دل تونل‌ها جنگ را بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کنند.

وی افزود: کابینه اسرائیل هیچ چشم انداز و برنامه‌ای برای نحوه مدیریت عملیات‌ها ندارد و نتانیاهو به دلیل سردرگمی و شکست‌های خود حمایت بین المللی از اسرائیل را از بین برده است.

لیبرمن در ادامه تاکید کرد که بنی گانتس و گادی آیزنکوت اعضای ارشد کابینه جنگ اسرائیل باید این کابینه را ترک کنند زیرا هیچ تاثیری بر آن ندارند.

این مسئول صهیونیست تصریح کرد: هر کاری که کابینه نتانیاهو انجام می‌دهد برای بقای سیاسی خود است و اهمال کاری این کابینه شکاف بزرگی در جامعه اسرائیلی به وجود آورده است. همه کسانی که مسئول شکست اسرائیل در 7 اکتبر هستند باید کنار بروند.

به گزارش تسنیم، در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و کابینه فاشیست وی با وجود عدم هیچ چشم اندازی برای تحقق حتی یکی از اهداف خود در جنگ غزه همچنان اصرار بر تداوم این جنگ فرسایشی دارند، محافل صهیونیستی و مقامات کنونی و سابق این رژیم به کابینه نتانیاهو توصیه می‌کنند که هرچه سریعتر یک توافق برای آتش بس جامع در نوار غزه و جبهه شمالی فلسطین اشغالی منعقد کرده و زودتر به توافق تبادل اسرا برسد.

«دان حالوتس» رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: نیروهای ارتش ما در نوار غزه و در جبهه شمالی بیهوده کشته می‌شوند زیرا هیچ هدفی در این جنگ وجود ندارد. تنها تصویری که در تاریخ اسرائیل حک خواهد شد شکست در 7 اکتبر 2023 است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما