شناسهٔ خبر: 66672738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

امروز در مجلس تصویب شد/ تقویم آموزشی کشور شناور می شود

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه - با شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، در نشست صحن علنی روز چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار قرار گرفت و پس از استماع نظر موافقان و مخالفان، با ماده واحده این لایحه مبنی بر شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها موافقت کردند.

طبق تبصره (۲)، ماده واحده این لایحه، متناسب با تغییرات فناوری و در شرایط اضطرار و بحران نظیر آلودگی هوا کمبود انرژی، وقوع حوادث غیر مترقبه شیوع بیماری‌های فراگیر یا در ایام خاص نظیر ماه مبارک رمضان ساعت کار و نحوه ارائه خدمت و تقویم آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی فارغ از رعایت سقف مذکور در این ماده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب هیات وزیران می رسد.

خبر مرتبط
خبر مهم مجلس برای کارمندان/ ساعت کاری کاهش پیدا می‌کند

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ساعت کاری کارمندان دولت به ۴۰ ساعت در هفته کاهش پیدا کند؛ این مصوبه در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می‌شود.

خبر مرتبط
فوری/ مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه مخالفت کرد.

نظر شما