شناسهٔ خبر: 66672632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اکبرپور: فرض را بر سهوی بودن اشتباهات بگذارید

به كسي ربطي ندارد كه نكونام سياه مي‌پوشد يا سفيد

شرايط استقلال طوري است كه هر تيمي دوست دارد اين تيم را ببرد تا بگويد ما تيم صدر جدول را برديم و نگذاشتيم قهرمان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در يكي از بازي‌هاي مهم هفته بيست و هفتم ليگ برتر تيم فوتبال استقلال موفق شد با يك‌ گل از سد فولاد بگذرد. با اين نتيجه‌ آبي‌هاي تهران بازهم صدرنشين ليگ شدند و موقعيت سرخپوشان اهوازي در رده‌هاي پايين جدول به خطر افتاد.
پس از پايان بازي با عليرضا اكبرپور يكي از پيشكسوتان استقلال تماس گرفتيم‌ تا نظر وي را در خصوص بازي جويا شويم. در ادامه مصاحبه اعتماد با اکبرپور را می‌خوانید:

ارزيابي فني شما از بازي استقلال مقابل فولاد چيست؟

استقلال براي اينكه دوباره به صدر برگردد بايد اين بازي را مي‌برد و از اول هم‌ هجومي كار كرد و بازي زيبايي هم انجام داد! فولاد هم براي اينكه نيفتد اول دنبال يك امتياز بود و در ادامه چشم انتظار يك فرصت بود تا بازي را ببرد. فولاد دفاعي بازي مي‌كرد و استقلال يك گل زد و يك گل را حفظ كرد و پيروز ميدان شد.

نتيجه بازي عادلانه بود؟

به نظر شما نبود؟ بايد ۲، ۳ تا مي‌زد! حريف استقلال موقعيتي نداشت.

نظر كارشناسانه شما را پرسيديم و البته قبل از گل استقلال هم فولاد يك بار به تيرك دروازه استقلال زد.

بله، خب همان يك تيرك را زدند اما استقلال ۷، ۸ تا موقعيت داشت! اگر يك تيرك آنها حساب شود بايد بگوييم ۸ تا هم استقلال موقعيت گل داشت! طبيعتا تا گل استقلال حريف در زمين خودي دفاع مي‌كرد و بعد گل استقلال حريف كه بازنده شده بود رو به جلو بازي مي‌كرد تا نبازد.

1595272

درباره حواشي قبل از بازي براي پوشيدن پيراهن مشكي صحبتي داريد؟

الان استقلال صدر جدول است و همه جوره حاشيه درست مي‌كنند تا تيم را پايين بكشند. از لباس بازي تا لباس زير مي‌خواهند يك حاشيه درست كنند تا اين تيم را پايين بكشند! تيمي كه به حواشي توجه نكند، مي‌رود براي قهرماني‌. استقلال يا هرتيمي كه به صدر برود براي پايين كشيدنش همه هر كاري مي‌كنند تا بگويند تيم صدر جدولي را برديم! فقط در فوتبال ما هم نيست در جاهاي ديگر دنيا هم مي‌گويند چرا طرف سياه مي‌پوشد يا سفيد مي‌پوشد. آقا به كسي ربطي ندارد! من يك لباس خريدم دوست دارم هميشه آن را بپوشم به ديگران ‌چه ربطي دارد؟ نبايد به اين حرف‌ها توجه كرد.

داوري چطور بود؟

كرنر كه درست بود و خودشان هم گفتند كرنر بود. گل هم نه خطا بود و نه چيز ديگري! خدا را شكر استقلال از داوري ضرر كرده اما سودي نبرده است!

اما در طرف مقابل پرسپوليسي‌ها هم از داوري شاكي هستند.

در فوتبال اين چيزها هميشه بوده و هست. نمي‌شود اين حرف و حديث‌ها را جدا كرد. اما اشتباهات در داوري وجود دارد، چند سال سهوي به نفع يك تيم و شايد چند سال باز هم سهوي به سود تيم ديگر. در تمام جاي دنيا اين مسائل هست. نبايد تهمت زد اما در ليگ‌هاي پايين‌تر گاهي عمدي است. در ليگ برتر با وجود دوربين‌هاي بيشتر و نظارتي كه مي‌شود فرض مي‌گذاريم كه سهوي است چون نمي‌خواهيم تهمت بزنيم‌.

1595271

درباره استقبال خوب تماشاگران صحبت مي‌كنيد؟

خب سه تا بازي ديگر باقي مانده است و اين هواداران با حضورشان شور و شوق ايجاد مي‌كنند و يار دوازدهم هستند. هر چقدر بيشتر بيايند خيلي بيشتر كمك مي‌كند. الان استقلال سه تا فينال دارد و بايد هواداران بيايند و‌ تيم‌شان را حمايت كنند.

بازي با نساجي را چطور مي‌بينيد؟

بازي سختي است؛ نساجي درست است كه در پايين جدول قرار دارد اما هميشه مقابل تيم‌هاي بزرگ خوب نتيجه گرفته است. شرايط استقلال طوري است كه هر تيمي دوست دارد اين تيم را ببرد تا بگويد ما تيم صدر جدول را برديم و نگذاشتيم قهرمان شود. يك طرف قضيه هم نساجي براي نيفتادن مي‌جنگد و مي‌خواهد ثابت كند نتايج بدي كه اول گرفته‌اند روي اتفاقات بوده و همه اينها دست به دست هم مي‌دهد تا بازي دشواري براي استقلال شود.

استقلال مي‌تواند سه بازي آينده‌اش را ببرد و قهرمان شود؟

تا الان كه صدر جدول بودند و الان هم مي‌توانند هر سه بازي را ببرند و قهرمان شوند. تيمي كه تا الان ‌صدرنشين بوده و همه خواستند پايينش بكشند و نتوانستند، طبيعتا مي‌تواند صدر را حفظ كند. استقلال بايد بازي‌هاي خودش را ببرد و نيازي نيست به پشتش نگاه كند كه كدام تيم امتياز از دست مي‌دهد يا نه. استقلال بايد فقط بازي‌هايش را ببرد تا قهرمان شود.

نظر شما