شناسهٔ خبر: 66672628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خواسته متفاوت اوسمار از مدیران پرسپولیس/ یک نام آشنا در لیست خرید سرخ‌ها

اوسمار سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم قد بلند است و به احتمال زیاد شهریار مغانلو را دوباره در لباس پرسپولیس ببینیم.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در سه هفته مانده به پایان لیگ با استقلال در کورس قهرمانی است و قرمزهای پایتخت چشم امیدشان به از دست دادن امتیاز توسط رقیب سنتی خود است. اوسمار با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و به احتمال زیاد فصل آینده هم روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست. او برای تقویت تیمش مخصوصا در خط حمله به دنبال جذب یک مهاجم گلزن و قد بلند است که بتواند در کنار عیسی آل کثیر خلا این تیم را پر کند. 

البته اوسمار هم مانند یحیی گل محمدی روی شهریار مغانلو نظر کاملا مساعدی برای تقویت خط حمله تیمش دارد. حتی رضا اسدی هم بازیکنی است که او برای پست مهاجم نوک تیمش می‌پسندد. از این جهت که هر دو قدرت بدنی بالا و توانایی خوبی هم در سرزنی دارند. دقیقا بازیکنی که اوسمار برای خط حمله می‌خواهد باید این دو خصوصیات مهم را داشته باشند.

مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در ابتدای فصل خیلی تلاش کرد از سپاهان جدا شود و دوباره به پرسپولیس برگردد اما داشتن قرارداد با سپاهان باعث شد تا این بازیکن نتواند از اصفهان به تهران بیاید. او در پایان فصل قراردادش با سپاهان به پایان خواهد رسید و احتمالا آقای گل لیگ را در فصل آینده دوباره با لباس قرمز خواهیم دید.

در این میان علی علیپور به بازگشت به پرسپولیس تمایل دارد اما جزء اولویت‌های اوسمار نیست. ناگفته نماند اوسمار خواهان حفظ عیسی آل‌کثیر هم هست؛ بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس به‌زودی به پایان می‌رسد و برای ماندن در این باشگاه باید دید از نظر مالی به توافق خواهد رسید یا نه.

بیشتر بخوانید: علیپور فاش کرد: دو تیم بزرگ لیگ برتری مرا می‌خواهند/ به زودی پاسخ خواهم داد

نظر شما