شناسهٔ خبر: 66672146 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

واکنش پاکستان به تهدیدات آمریکا در قبال همکاری با ایران

19 دی آنلاین: وزیر دفاع پاکستان گفت: رویکرد آمریکایی‌ها در قبال همکاری‌ پاکستان با جمهوری اسلامی ایران و در بحث فلسطین مغایر با انتظارات اسلام‌آباد از روابط دوستانه ما با واشنگتن است.

صاحب‌خبر -

خواجه محمد آصف طی گفت‌وگویی در برنامه شبکه "جیو نیوز" پاکستان رفتار واشنگتن در قبال روابط ایران و پاکستان و همدستی با اسرائیل علیه ملت فلسطین را زیر سوال برد. 

مجری برنامه درباره سنگ اندازی آمریکا در مسیر پروژه مشترک گازی ایران و پاکستان و همزمان توافق ۱۰ ساله ایران و هند مطرح کرد که وزیر دفاع پاکستان در پاسخ، رفتار ایالات متحده را غیر دوستانه تعبیر کرد. 

وی اظهار کرد: آیا مخالفت با خط لوله گاز ایران بیانگر دوستانه بودن روابط آمریکا با پاکستان است؟ آیا وضعیت فلسطینیان و جنگ علیه مسلمانان غزه بیانگر دوستانه بودن روابط آمریکایی‌ها است. 

وزیر دفاع پاکستان ششم اردیبهشت و یک روز پس از پایان سفر رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به آن‌ کشور، بازدید رئیس جمهور ایران از پاکستان را موفقیت آمیز عنوان‌ کرد. 

وی با اشاره تلویحی به آمریکا که اخیرا نسبت به تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد ابراز نگرانی کرد، افزود: "ما اهمیتی به مخالفت‌های خارجی نمی دهیم، لذا اگر کسی در پی سفر آیت‌الله رئیسی دچار دردی شده، ما دوایی برای درد آنان نداریم."

 

 

نظر شما