شناسهٔ خبر: 66670218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تجلیل از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار استان بوشهر

۴۰۰ بانوی موفق و تأثیرگذار استان بوشهر در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و صنعتی با حضور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات شامگاه سه‌شنبه در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت که با حضور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی روی دختران و زنان عفیف جامعه ماست که باید با کار فرهنگی برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر با درایت استاندار شاهد حضور زنان فعال و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف مدیریتی از جمله مدیران کل، بخشداران و معاونین مدیران و سایر بخش‌های جامعه هستیم که به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این کنگره معرفی بانوان اثرگذاری دانست که با همت بلند و تلاش خود موفق شده‌اند در عرصه‌های مختلف جامعه به خوبی ایفای نقش کنند.

معاون استاندار بوشهر افزود: در این کنگره از 400 بانوی تأثیرگذار از شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر که از هر شهرستان بیش از 40 بانو در عرصه‌های مختلف در این کنگره شناسایی شدند و از میان آنها از برگزیدگان عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

پورات با تأکید بر جبران عقب‌ماندگی فرهنگی عنوان کرد: در حال حاضر شاهد عقب‌ماندگی در بخش فرهنگی هستیم که باید با برنامه‌ریزی دقیق جبران شود و نقش زنان به ویژه زنان فعال و صاحب ایده در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در برهه کنونی حفاظت از عفاف و حجاب و فرهنگ‌سازی درست در این خصوص اهمیت ویژه‌ای دارد و نقش مهم بانوان در این رابطه بسیار مهم بوده و ما در استان در کنار برنامه‌های فرهنگی در بخش تولید اقلام حجاب و نمایشگاه‌های متنوع ایرانی اسلامی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید با همکاری بانوان اثرگذار استان بوشهر اقدامات و برنامه‌های موثر تدوین و تهیه شود خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها بسته فرهنگی با هدف آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان باشد و به مسئله جمعیت و نقش بانوان در این خصوص نیز توجه ویژه شود.

در این آیین از 400 بانوی اثرگذار در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و صنعتی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190/.

 

نظر شما