شناسهٔ خبر: 66669300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این پنج نفر استقلال را سیراب کردند

استقلال در حالی صدر نشین رقابت‌های لیگ برتر است که ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان موثر آبی پوشان محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

اگرچه قطعاً موفقیت استقلال تا اینجای کار مرهون تلاش و زحمت همه اعضای کادر فنی  بازیکنان این تیم و به طور کلی مجموعه آبی تلقی می‌شود اما اگر روی بحث فنی و داخل مستطیل سبز زوم شویم، ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان فوق العاده موثر آبی‌ها در این فصل تلقی می‌شود. بازیکنی که تا امروز ۱۰ پاس گل در لیگ بیست و سوم داده و نکونام به معنای واقعی کلمه در بازگشت او به سطح اول فوتبال کشور نقشی موثر ایفا کرده است. نکته مهم اینجاست که تاریخ نشان داده استقلال حداقل طی ۱۶ سال گذشته هرگاه در میانه میدان یا یکی از دو گوش خود بازیکنانی خلاق و پاسورهای باهوش داشت، موفق به کسب جام شده است چون موقعیت‌های فوق العاده خوبی توسط آنها برای مهاجمان فراهم می‌شود و مردان خط آتش نیز به خوبی تغذیه خواهند شد.

جیم‌های چاره ساز!

یکی از نکات جالب توجه در مورد پاسورهای استقلال طی سالیان اخیر، شروع شدن فامیلی آنها با حرف جیم فارسی بوده است! مجتبی جباری، سرور جپاروف و فابیو جانواریو هر کدام در مقاطعی نقش قلب تپنده را برای میانه میدان آبی پوشان ایفا کرده‌اند و انصافاً نمایشی به یاد ماندنی از خود به یادگار گذاشته‌اند. البته نکته دیگر در مورد آنها این است که اگرچه هنوز هم رابطه بسیار گرمی با هواداران استقلال دارند ولی هر سه در مقاطعی با مدیران وقت این باشگاه به شدت دچار اصطکاک شدند و در برخی مواقع کار به شکایت نیز کشیده شد.

خسرو و سانترهای ماندگار

در کنار اسامی که نام بردیم و البته خود ابوالفضل جلالی که هم اکنون در استقلال بازی می‌کند، نمی‌توان از نقش خسرو حیدری نیز غافل شد. بازیکن جناح راست استقلال که موقعیت‌های بسیار زیادی را برای مهاجمان آبی فراهم کرد و نکته جالب توجه در این رابطه لیگ هشتم حرفه‌ای است. زمانی که خسرو همراه با فابیو جانواریو و مجتبی جباری به اتفاق هم در استقلال حضور داشتند و با کاپ قهرمانی عکس گرفتند. قطعاً اگر ابوالفضل جلالی به همین روند خوب خود ادامه بدهد، در آینده از او هم به عنوان یکی از اسورهای مطرح استقلال در سال‌های آغازین قرن بیست و یکم یاد خواهد شد.

این پنج نفر استقلال را سیراب کردند

نظر شما