شناسهٔ خبر: 66668922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دست استقلال روی نیمکت خالیست:

نوری: استقلال لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است

محمد نوری در جریان بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به گفتگو درباره شرایط این تیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محمد نوری پیشکسوت باشگاه نسبت به شرایط این تیم ابراز امیدواری کرد و اعتقاد دارد که تکلیف قهرمانی در دستان آبی‌ها خواهد بود و نتایج پرسپولیس برای آنها مهم نباید باشد.

نوری به همراه هم‌تیمی‌های سابق خود دربی پیشکسوتان را برگزار کردند و در این مورد گفت: ما همیشه کری داریم، لیگ، نوجوانان، امید و پیشکسوتان ندارد کری‌خوانی همیشه هست و به قول معروف لذت این مسابقه به کری‌خوانی است، البته با توجه به اینکه بیشتر پیشکسوتان 55 تا 70 سال هستیم نگاه دور هم جمع شدن و تجدید دیدار است و امیدوارم این اتفاق بازهم تکرار شود.

پیشکسوت استقلال درباره حضور هولدینگ خلیج‌فارس در این تیم گفت: با توجه به مشکلات مالی که همیشه گریبان‌گیر استقلال بوده با کمک‌هایی که هولدینگ خلیج‌فارس انجام می‌دهد همه تعجب کردند، استقلال تیم بزرگی است و نباید به این مسائل کشیده شود که مشکلات مالی داشته باشد، امیدوارم این هولدینگ بتواند مشکلات مالی را برطرف کند و برای آسیا بازیکنان خوبی بگیرد.

ویدئو: 332771

او ادامه داد: مدیرعامل قبلی هیچ کمکی به نکونام نکرد و بازیکن هم نگرفت، روی نیمکت دست استقلال واقعا خالی است، امیدوارم که در فصل جدید هولدینگ خلیج فارس همانطور که قول داده یک تیم منسجم و قدرتمند را آماده حضور در مسابقات کند.

نوری در انتها درباره رقابت قهرمانی گفت: به نظرم تنور لیگ داغ می‌ماند، استقلال و پرسپولیس جفتشان به دنبال این هستند که بازی‌ها را با قدرت ادامه دهند، اما قهرمانی دست خودمان است و اگر لغزش کنیم قهرمانی به مشکل می‌خورد اما فکر می‌کنم سه بازی را ببریم و قهرمان شویم، به نظر من نساجی رقیب قدرتمندی است و بازی مقابل‌ آنها در ورزشگاه وحشتناکی که دارند سخت خواهد بود، من فکر می‌کنم با احترام به تمام تیم‌ها استقلال لایق قهرمانی است و باید قهرمان شود.

نظر شما