شناسهٔ خبر: 66668905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهترین گلزن نساجی در لیگ و آسیا

رهایی نساجی از کابوس و بی‌خوابی با آزادی!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان نساجی در بازی حساس مقابل استقلال خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با استارت‌های انفجاری و ناگهانی که داشت قلب خط دفاع این تیم را به هم ریخته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بازی با استقلال خوزستان اولین دبل فصل محمدرضا آزادی بود و او در این مسابقه بعد از 9 هفته مجدد پایش به گلزنی باز شد و مهم‌ترین بازی فصل را هم برای این کار انتخاب کرد تا در فرار بزرگ نساجی از قعر جدول نقش آفرینی کند.

آزادی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و به ترتیب در بازی با مس‌رفسنجان، سپاهان، شمس‌آذر، پیکان گلزنی کرده بود و با گل‌هایی که در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رساند ششمین گل لیگ برتری خود را به ثمر رساند.

محمدرضا آزادی پیش از این هم 4 گل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده بود و با 10 گل برترین گلزن نساجی در این فصل مسابقات بوده و به خوبی در خط حمله این تیم ایفای نقش کرده است.

2021893

مهاجم مورد علاقه مهدی رحمتی که به همراه او از آلومینیوم اراک به نساجی منتقل شد در روزهای سخت نساجی برای بقا در لیگ برتر نقش مهمی خواهد داشت و هفته آینده باید مقابل تیم سابق خود استقلال برود و در این مسابقه حساس یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوران فوتبال خود را پشت سر خواهد گذاشت.

آزادی فصل گذشته در پیراهن آلومینیوم اراک 7 گل به ثمر رسانده بود و اگر در سه بازی آینده لیگ موفق شود 2 گل دیگر به ثمر برساند عملکردی بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر خواهد داشت.

نظر شما