شناسهٔ خبر: 66668878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حمله به تاج؛ مگر فدراسیون در راس بخوربخور پرونده ویلموتس نبود؛ چگونه برگشتند روی صندلی خود؟

ابراهیم قاسمپور ستاره سابق تیم ملی به ماجرای فساد در فوتبال ایران واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
حمله به تاج؛ مگر فدراسیون در راس بخوربخور پرونده ویلموتس نبود؛ چگونه برگشتند روی صندلی خود؟
کد خبر: 660301
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۰۴:۲۵:۰۵

ماجرای فساد بزرگ در فوتبال ایران سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته و با واکنش برخی از پیشکسوتان فوتبال همراه شده است.

گزیده صحبت‌های ابراهیم قاسمپور کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران با اطلاعات‌آنلاین در مورد فساد در فوتبال ایران را در زیر بخوانید:

{حضور تیم‌های جنوبی در انتهای جدول} فولاد مشکل مالی نداشت اما از مدیریت ضربه خورد. وقتی این همه هزینه می‌کنید و با نفراتی که کارآیی ندارند قرارداد می‌بندید مشخص است که ضعف مدیریتی بوده است. درباره صنعت نفت آبادان باید سراغ مشکلات مالی رفت.

{واکنش به صحبت‌های اخیر عبدالله ویسی درباره فساد در فوتبال} دو چیز فساد می‌آورد؛ یکی پول زیاد و دیگری فقر. در فوتبال، چون پول هست فساد ایجاد می‌شود. یک نماینده مجلس را کسی نمی‌شناسد و وقتی می‌آید در فوتبال همه او را می‌شناسند. شک نکنید اگر در زیر مجموعه فساد است در راس آن فساد است. فقط هم در فوتبال نیست. مثلا مگر در راس فدراسیون فوتبال و در پرونده ویلموتس صحبت از بخور بخور نبود؛ چگونه برگشتند روی صندلی خود. یک زمان خود ما درباره مربیان منشوری حرف زدیم. چکار کردند؟ از لیگ برتر آن‌ها را بردند لیگ یک. یعنی پاداش گرفتند و رفتند در لیگی که نظرات روی آن کمتر بود. رفتند آنجا هم چاپیدند و برخی از آن‌ها هنوز هستند.

{پرونده فساد در سال ۱۴۰۰} چشمم آب نمی‌خورد جلوی زور و فساد و تبانی را بگیرند. خیلی‌ها دزدی کردند و قسر در رفتند. الان صحبت از پرونده در سال ۱۴۰۰ است؛ قبل از ۱۴۰۰ خیلی از افراد کنونی هیات رئیسه بودند. مگر آقای تاج قبلا نبودند؟ خب چگونه این‌ها الان مدعی هستند که با نهادهای نظارتی قصد همکاری دارند؟ مگر خودشان در راس نبوده‌اند؟ در پرونده اخیر اگر پشت این آقایان، افراد صاحب قدرت و نفوذ نباشند که بحث را ماست مالی کنند ۹۰ درصد چهره‌های فوتبال را باید بازداشت کنند.

 

نظر شما