شناسهٔ خبر: 66668665 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پیام تهدیدآمیز علیه اسرائیل / غنیمتی که به دست القسام افتاد

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام پس از به غنیمت گرفتن یک ربات شناسایی رژیم صهیونیستی، پیامی تهدیدآمیز علیه ارتش این رژیم منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس پس از اینکه یک ربات شناسایی رژیم صهیونیستی را به غنیمت گرفت، پیامی تهدیدآمیز علیه ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

خبر مرتبط
معترضان اسرائیلی مقابل مقر وزارت جنگ آتش به پا کردند

اقتصادنیوز: صهیونیست‌های حامی توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه مجدداً مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

این گردان‌ها در این پیام تهدید کرد: ربات‌هایشان را فرستادند و به دست ما افتاد، اگر سربازانشان را بفرستند چه می‌شود؟!

گردان‌های القسام روز سه شنبه پس از منفجر کردن ورودی تونلی در مسیر یک یگان صهیونیستی که تلاش داشت وارد یکی از تونل‌های شرق رفح شود، یک ربات شناسایی متعلق به این یگان را به غنیمت گرفت.

پیشتر الجزیره گزارش داده بود مبارزان گردان‌های القسام ورودی یکی از تونل‌های از پیش بمب‌گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

مبارزان گردان‌های القسام همچنین در عملیاتی ترکیبی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه، یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و پس از آن ۷ نظامی صهیونیست حاضر در پشت این تانک را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از پای درآوردند.

نظر شما