شناسهٔ خبر: 66667086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری

قزوین- استاندار قزوین گفت: در پی سفر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان قزوین، تفاهم نامه همکاری فی ما بین استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان قزوین جزو استان های پیشرو در اقتصاد دانش بنیان است و در سال ۱۴۰۲ به عنوان استان نخست کشور در این حوزه انتخاب شده است.

وی افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرصت مناسبی است تا وضعیت دانش بنیان استان را هر چه بیشتر بهبود داد و در همین راستا تفاهم نامه ای فی ما بین استانداری قزوین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.

اعلایی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه اختیارات و امکانات استان قزوین در زمینه دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد و شقوق مختلف دانش بنیان در استان قزوین ساری و جاری خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: حمایت مجموعه مدیریتی استان و فراهم کردن بستر رشد منجر به کسب رتبه نخست شده است و این حمایت ها در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد تا این جایگاه حفظ شود و خدمات بیشتری از موضوعات دانش بنیان در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

نظر شما