شناسهٔ خبر: 66667019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در سال گذشته؛

خیرین بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به مدرسه سازی کشور کمک کردند

بوشهر- معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که معادل ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صفرعلی یازرلو سه شنبه شب در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر در سالن کانون امام خمینی (ره) بوشهر، اظهار داشت: خیرین بدون چشم‌داشت و بی‌ادعا در امر مدرسه‌سازی و در کنار دولت گام برمی‌دارند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور بیان اینکه این میزان با مشارکت خیرین در سال جدید بیشتر خواهد شد افزود: در سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که معادل ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز است.

یازرلو ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ٢ هزار و ۹۷۰ پروژه تحویل شده که شامل بیش از ۱۳ هزار کلاس درس است، همچنین ۳۴۴ پروژه معادل ١١ درصد از پروژه‌ها، یک هزار و ٩١٨ کلاس درس را شامل می‌شود و تماماً به دست خیرین احداث شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۴۶۷ پروژه شامل ۶ هزار و ۱۳۰ کلاس درس با حضور مشارکت ۴۶ درصدی خیرین انجام شده است.

وی با اشاره به رشد ٣۵ درصدی پروژه‌های تحویلی تصریح کرد: ۶۵ درصد پروژه‌ها، در مناطق روستایی و عشایری سراسر کشور اجرا شده که بیانگر توجه دولت به مناطق محروم است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: موتور پیشرفت و حرکت مدرسه سازی خیرین هستند و نیاز کشور به مدرسه سازی بدون حضور خیرین به سرعت پاسخ داده نخواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: از تمام مهندسین نوسازی مدارس که شبانه روز تلاش می‌کنند تا پروژه‌ها به موقع به دانش‌آموزان تحویل داده شود تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظر شما