شناسهٔ خبر: 66666429 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

شلیک پلیس ۳ دزد حرفه‌ای را متوقف کرد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در خیابان آزادی تهران بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکی رنگ با سه سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی در این زمینه را آغاز کردند. ماموران در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است. درهمین راستا نیز وارد عمل شده و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

وی افزود: اما راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین پا به فرار گذاشت و با سرعت و رانندگی دیوانه‌واری وارد یکی از اتوبان‌های محدوده جنوب غرب تهران شد. ماموران نیز اقدام به تعقیب این خودرو کردند. راننده سواری پژو در مسیر خود به خودروهای پارک شده شهروندان خساراتی را وارد کرد و با توجه به شلوغی مسیر این تعقیب و گریز چند کلیومتری به سمت جنوب تهران ادامه پیدا کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری در جنوب تهران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودرو کرده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه با توقف خودرو، هر سه فرد داخل آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند. همچنین بررسی سوابق این افراد نشان داد که آنان دارای سابقه در زمینه سرقت هستند و قبلا هم دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در مورد آنان نیز همچنان ادامه دارد.

نظر شما