شناسهٔ خبر: 66666241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

هشت مقام استانی مسابقات مداحی نوجوانان استان فارس به کازرون رسید

کازرون - جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: نوگلان و نوجوانان شهرستان کازرون در مسابقات مداحی کانون مداحان در سطح استان فارس با کسب هشت مقام برتراستان خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پایان مسابقات مداحی استان فارس که نیمه دوم اردیبهشت ماه به همت آموزش و پرورش کازرون در مصلی نماز جمعه شهر خشت کازرون برگزار و نتایج آن امروز اعلام شد کانون بسیج مداحان کازرون این شهر با کسب ۸ مقام استانی به عنوان رده برتر انتخاب شد.

هشت مقام استانی مسابقات مداحی نوجوانان استان فارس به کازرون رسید

مسؤول ستاد اقشار و متخصصین ناحیه کازرون بیان کرد: نتایج این مسابقات امروز به رده‌های مختلف اعلام شد و این مسابقات و رقابت‌ها جهت ارزیابی دانش آموزان، نوگلان و نوجوانان حسینی جهت ارزیابی در موضوعات قرآن و عترت در رشته مداحی انجام شد.

وی افزود: این مسابقات در اردیبهشت ماه در مصلی نمازجمعه شهر خشت کازرون در رده‌های سنی نوگلان و نوجوانان حسینی برگزار شد و تیم بسیج مداحان شهرستان کازرون با کسب ۸ مقام به عنوان رده برتر معرفی شد و در پایان نیز از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و بسیج مداحان این ناحیه در تربیت نوگلان و نوجوانان حسینی در موضوع مداحی قدردانی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما