شناسهٔ خبر: 66665922 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار چهره به چهره مديرکل بنياد مازندران با 105 ايثارگر

صاحب‌خبر -
ديدار چهره به چهره مديرکل بنياد مازندران با 105 ايثارگر
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ملاقات عمومی بصورت چهره به چهره با 105 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش ایثار، سعید کهن سال پس از دیدار چهره به چهره با 105 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران که در مرکز مراجعات و ارتباطات این بنیاد در ساری برگزارشد ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: جامعه معزز ایثارگری در درجه نخست نیازمند تکریم و احترام است، نگاه تأکیدی ما در بنیاد مازندران بر همین اصل استوار است تا خدماتی که به این عزیزان داده میشود با عزت همراه باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: موضوع اشتغال و بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر، مسائل درمانی، وام مسکن و ... از جمله مواردی بوده که جامعه معزز ایثارگری در ملاقات عمومی مطرح کردند، البته در رابطه با نوع درخواستی که این عزیزان بیان کردند توضیحات و راهنمایی لازم جهت حل مشکل آنان صورت پذیرفت، هدف ما در فرایند خدمت رسانی سرعت در پاسخگویی است.
مدیرکل بنیاد مازندران با بیان اینکه مطالبه گری جامعه ایثارگری در امر خدمت رسانی با جدیت پیگیری میشود، اذعان داشت: پاسخی که به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران داده میشود باید قانع کننده باشد به طوری که رضایتمندی ایجاد کند.
کهن سال در پایان یادآورشد: در آستانه سفر آیت اله دکتر رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به مازندران، تمهیدات و تدابیر لازم جهت حضور نمایندگان دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد در میز خدمت و ارتباطات مردمی اتخاذ شد، همکاران ما در بنیاد مازندران در این رابطه آمادگی کامل دارند تا مشکلات این قشر معزز حل شود.
انتهای پیام/

نظر شما