شناسهٔ خبر: 66665811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اعلام کرد؛

گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون برگزار می شود

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اعلام داشت گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون بیست و ششم و بیست و هفتم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

صاحب‌خبر - سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این گردهمایی با رویکرد توسعه تعاون، بستر ساز مشارکت مردم در جهش تولید با حضور مدیران ارشد معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به میزبانی این بانک برگزار می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مقام بیانات و همچنین ابلاغ راهبردها و برنامه ها همواره اعتقاد وافر به امر تعاون را در نظر داشته اند، در دیدار اخیر با جامعه کار و تولید، معظم له تعاون را به عنوان مصداق مهم مشارکت مردم در جهش تولید تعبیر فرمودند، متولیان اجرایی بخش تعاون کشور با آگاهی از نقش تعاون در تحقق شعار سال، برنامه ها و راهبردهای متنوعی را مد نظر دارند، این گردهمایی که در سالهای اخیر بی بدیل بوده و با هدف هم افزایی برای جلب مشارکت مردم از طریق توسعه تعاون برگزار می شود فرصتی برای طرح برنامه ها و هم اندیشی و هم افزایی در راستای ارتقای اثربخشی و نقش آفرینی تعاون در اقتصاد ملی است.

میرفخرایی تاکید کرد:در این گردهمایی مدیران ارشد و خبرگان تعاون مباحث متعدد مشترک و تخصصی را مطرح می کنند، بخشهای مختلفی در نظر گرفته شده تا چالش ها و مسائل بیان شود تا برای ساماندهی آنها و بهره گیری از فرصت ها، تصمیمات و راهکارهای متنوعی دیده شود.

وی تصریح کرد: مهمانان و سخنرانان و اندیشمندانی در حوزه های بانکداری اسلامی، تعاون، اقتصاد اسلامی در گردهمایی حاضر خواهند بود، مقامات ارشد دولتی نیز در این رویداد به ارائه مباحث خواهند پرداخت.

نظر شما