شناسهٔ خبر: 66665487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سونی دو مدیر عامل را جایگزین جیم رایان کرد سونی دو مدیر عامل را جایگزین جیم رایان کرد

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت هرمن هالست و و هیدیاکی نیشینو را به‌عنوان جانشین‌های جیم رایان، مدیرعامل پیشین پلی استیشن معرفی کرد؛ آ‌ن‌ها فعالیت خود در سمت مدیریت را از تاریخ ۱۲ خرداد (۱ ژوئن) آغاز خواهند کرد. هرمن هالست که پیش‌تر مسئولیت مدیریت استودیو‌‌های پلی استیشن و گوریلا گیمز را برعهده داشت،

صاحب‌خبر -

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت هرمن هالست و و هیدیاکی نیشینو را به‌عنوان جانشین‌های جیم رایان، مدیرعامل پیشین پلی استیشن معرفی کرد؛ آ‌ن‌ها فعالیت خود در سمت مدیریت را از تاریخ ۱۲ خرداد (۱ ژوئن) آغاز خواهند کرد. هرمن هالست که پیش‌تر مسئولیت مدیریت استودیو‌‌های پلی استیشن و گوریلا گیمز را برعهده داشت، به‌عنوان مدیرعامل Studio Business Group (مسئولیت محتوای تمامی بازی‌‌های پلی استیشن را برعهده داشت) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین آوردن مجموعه‌های مختلف این شرکت به محیط‌های جدید مانند فیلم و سریال‌های تلویزیونی بخشی از وظایف او خواهد بود. هیدیاکی نیشینو نیز که پیش‌تر در سمت نایب رئیس ارشد Platform Experience Group در سونی اینتراکتیو اینترتینمنت مشغول بود به مقام مدیریت Platform Business Group این شرکت اضافه خواهد شد؛ مقامی که مسئولیت تکنولوژی، محصولات، خدمات، تجربیات پلتفرم، ارتباطات میان توسعه‌دهندگان و ناشران ترد پارتی و عملیات‌های تبلیغاتی را که شامل فروش و بازاریابی سخت‌افزارها و سرویس‌های خارجی می‌شود برعهده او می‌گذارد.

هیروکی توتوکی که به‌صورت موقتی مسئولیت مدیریت بخش تعاملی سونی را در غیاب جیم رایان بر عهده داشت علاوه‌بر مقام مدیریت، مدیر ارشد مالی و عملیاتی Sony Group Corporation، به‌عنوان رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت به کار خود ادامه خواهد داد. نیشینو و هالست به‌صورت مستقیم با توتوکی در ارتباطی نزدیک فعالیت خواهند داشت.

ساختمان شرکت سونی

توتوکی در این راستا اظهار داشت: «سونی اینتراکتیو اینترتینمنت تجارتی روبه رشد و پویا است که به واسطه محتوا و تکنولوژی تجربه‌ها و سرگرمی‌های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. مدیران جدید این شرکت مسئولیت مدیریت استراتژیک مسیر سونی را برعهده دارند تا بتوانند همزمان با عمیق‌تر کردن ارتباط کاربران حاضر پلی استیشن، به مخاطبان جدیدی نیز دست یابند.»

نیشینو در ادامه افزود: «ما به متصل کردن ارتباط میان سازندگان و بازیکن‌ها به واسطه بهترین محصولات، خدمات و تکنولوژی‌ ادامه خواهیم داد. ما همیشه سعی خواهیم کرد تا بتوانیم جامعه بازیکن‌های خود را با نوآوری‌‌های مختلف در بخش تعاملی و سرگرمی سونی گسترش دهیم. من بسیار مفخترم که درکنار هرمن چنین مقام مهمی به من محول شده است. ما با کار کردن درکنار یکدیگر تجربه‌های خارق‌العاده‌ای را برای مخاطبان فعلی و آینده خود خواهیم ساخت.»

هالست در این راستا گفت: «من برای مدیریت گروه استودیو‌های تجاری سونی، ادامه روند موفقیت‌آمیز محصولات پلی استیشن 5 و آماده شدن برای آینده این شرکت بسیار هیجان‌زده هستم. صنعت بازی‌های ویدیویی یکی از بزرگ‌ترین صنعت‌های سرگرمی در دنیا محسوب می‌شود که حاصل تلفیق محتوا و تکنولوژی است. من سعی می‌کنم تا بتوانم مرز‌های بازی و سرگرمی را جابه‌جا کنم.»

سونی در سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که جیم رایان، مدیرعامل بخش تعاملی و سرگرمی سونی از سال ۲۰۱۹، پس از ۳۰ سال فعالیت در پلی استیشن در ماه مارس ۲۰۲۴ بازنشسته خواهد شد. او طی بیانه‌ای از سختی‌های رفت‌وآمد در مسیر خانه و زندگی خود در اروپا و مسئولیت‌های شغلی خود در آمریکای شمالی گفت.

جیم رایان، مدیر اجرایی برند پلی استیشن سونی با لباس قرمز در تصویر جذاب

توتوکی در ماه فوریه طی جلسه پرسش و پاسخ نتایج آمار مالی سونی اعلام کرد که می‌خواهد این شرکت در مورد بهبود بخش‌های بازی و سود فروش «جدی‌تر» عمل کند؛ او معتقد است که دست یافتن به این مسئله با توسعه بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی کامپیوتر امکان‌پذیر خواهد بود. پس از این اخبار، سونی اعلام کرد که قصد اخراج ۸ درصد یا ۹۰۰ نفر از اعضای خود را دارد و این موضوع منجر به تعطیل شدن استودیو لندن این شرکت شد.

هالست در راستای این تعدیل نیروها اعلام کرد که این تصمیم برای «ارزیابی مجدد نحوه عملکرد ما» گرفته شد و این موضوع موجب لغو شدن توسعه تعدادی از بازی‌های معرفی‌نشده شد.

منبع: zoomg-368488

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

فروش پلی استیشن 5 به ۵۰ میلیون دستگاه رسید

ادامه مطلب

سونی برنامه‌های جذابی برای افراد غیر گیمر دارد

ادامه مطلب

جیم رایان سال آینده بازنشست می‌شود؛ واکنش فیل اسپنسر

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما