شناسهٔ خبر: 66665370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روزه شامل چه کسانی می‌شوند؟ کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روزه شامل چه کسانی می‌شوند؟

سیدسلمان ذاکر، نماینده مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته ضمن طرح پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح بیان کرد: انتظار ما این است هر کسی که در دستگاه‌های اجرایی کار می‌کند مشمول این قانون شود و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود. به گزارش

صاحب‌خبر -

 سیدسلمان ذاکر، نماینده مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته ضمن طرح پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح بیان کرد: انتظار ما این است هر کسی که در دستگاه‌های اجرایی کار می‌کند مشمول این قانون شود و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی ادامه داد: در طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز که فقط به نیروهای شرکتی اختصاص داشت مجلس ورود کرد و همه طرحی‌ها را شامل می‌شود. طرح ساماندهی کارکنان دولت افتخاری برای مجلس یازدهم است و انتظار داریم هیات رئیسه از مجمع تشخیص مصلحت پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: درخصوص این طرح در دست بررسی نیز انتظار ما این است که همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری در هفته شده و در صورت تعطیلی جمعه و شنبه، این تعطیلی مشمول آنان هم شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به پیشنهاد رفع ابهام سیدسلمان ذاکر گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی یعنی کسانی که از طریق دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته می‌شوند مشمول کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

 

منبع: etemadonline-660263

نظر شما