شناسهٔ خبر: 66664723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دختر جذاب هالیوود به مسی پیشنهاد داد؛ دوست دارم با تو ملاقات کنم!

آنیا تیلور جوی ستاره هالیوود می‌گوید جزو باشگاه طرفداران سرشناس لیونل مسی است.

صاحب‌خبر -
دختر جذاب هالیوود به مسی پیشنهاد داد؛ دوست دارم با تو ملاقات کنم!
کد خبر: 660286
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۹:۰۰:۵۱

آنیا تیلور جوی می‌خواهد لیونل مسی را ملاقات کند! ستاره هالیوود که این روزها با فیلم Furiosa در یاد تماشاچیان است، در حالی که اشاره می‌کند ساعت ۶ صبح مشغول تماشای کاپیتان آرژانتین بود تا جام قهرمانی را به دست بیاورد می‌گوید حالا به لیست هواداران مشهور اینترمیامی پیوسته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، امروز آنیا تیلور جوی عضوی از باشگاه هواداران مشهور لیونل مسی است. او که بازیگر نمایش‌های معروفی چون Furiosa ، Peaky Blinders، آخرین شب در سوهو، کویینز گمبیت و... است امید دارد بتواند با اسطوره اینترمیامی ملاقات کند.

تیلور جوی در فلوریدا به دنیا آمده، جایی که مسی برنده هشت توپ طلا در حال حاضر مشغول فعالیت در یکی از باشگاه‌های آن است. مسی اما اصالتاً آرژانتینی است و بخشی از دوران کودکی خود را در بوئنوس آیرس گذرانده است. او راه درازی را از گمنامی با فروتنی طی کرده و به اینجا رسیده است. بسیار شبیه فوق ستاره‌های ورزشی دیگر که امروز از ابراز عشق هواداران در سرزمین‌‌های مادری خود لذت می‌برند.

مسی در سال ۲۰۲۲ با رهبری اعضای تیمش آنها را به قهرمانی در جام جهانی قطر رساند و کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کرد و تیلور جوی از جمله کسانی بود که شاهد تقلید این بازیکن بزرگ تاریخ از دستاوردهای اسطوره‌هایی مانند پله و دیگو مارادونا بود.

تیلور جوی آن زمان در کالیفرنیا بود، به این معنی که او در اوایل صبح با زنگ آلارم مواجه شد تا بتواند یک مسابقه هیجان‌انگیز در فینال جام جهانی را ببیند: بازی فرانسه و ‌آرژانتین. او به King Kabawo TV گفته است یکی از خیل عظیم طرفداران مسی است: «من می‌خواهم مسی را ملاقات کنم. همچنین به دلیل اینکه در لس‌آنجلس بودم و جام جهانی و آن لحظه را تماشا می‌کردم از شما برای پیش کشیدن این موضوع متشکرم. من در آن لحظات نتوانستم بنشینم. همین‌طور راه می‌رفتم (به عقب و جلو) و بله، همه دوستانم را که با من بودند برای تماشای بازی از خواب بیدار کردم زیرا فکر می‌کنم بازی ساعت ۶ صبح به وقت لس‌آنجلس بود!»

مسی خود را آماده می‌کند تا با آلبی سلسته تلاش دیگری را برای افتخارآفرینی بین‌المللی آغاز کند. آنها به دنبال دفاع از تاج قهرمانی خود در کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۴ هستند. همچنین احتمالاتی مبنی بر اینکه او رکوردشکنی حرفه‌ای بین‌المللی را تا فینال جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه خواهد داد وجود دارد. جام جهانی به میزبانی مشترک ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد. 

 

نظر شما