شناسهٔ خبر: 66664341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای رشت درمسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک

رشت _ رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای رشت در مسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین رضویان عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت با موضوع رونمایی از پوستر همایش رشت در مسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک در سالن جلسات شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: رشت تنها شهر کشور است که کمیسیون توسعه پایدار در آن شکل گرفت و این مهم می‌توان پیش مقدمه توسعه رشت باشد.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه باید به دنبال شهر روشن بین با جامعه‌ای مسالمت آمیز باشیم، گفت: توسعه پایدار و همه جانبه از مسیر شهری روشن بین می‌گذرد.

رضویان با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و خبرنگاران در جامعه بیان کرد: توسعه پایدار شهری با توجه و کمک رسانه‌ها و خبرنگاران رقم می‌خورد.

وی با اشاره به قرابت و همزادپنداری رشت با برخی شهرهای بین الملی افزود: همایش توسعه پایدار، رشت را به توسعه اجتماعی، اقتصاد آهنگین و پیشرفت سوق می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اهمیت و نقش نهادگرایی مطلق در توسعه شهری بیان کرد: شهر توسعه یافته بدون شهروند توسعه گرا معنایی ندارد.

رضویان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری رشت اضافه کرد: توسعه پایدار شهری رشت با توجه به حوزه گردشگری تحقق می‌پذیرد.

وی از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ای رشت در مسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک خبر داد و افزود: این جشنواره رسانه‌ای در بخش یادداشت، مقاله، گزارش تحلیلی و خبری برگزار می‌شود و علاقه مندان تا ۲۵ خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر مردمی ساری توسعه شهری اضافه کرد: نقش مردم باید در توسعه شهری و برگزاری برنامه‌های فرهنگی پررنگ شود و این مساله باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

نظر شما