شناسهٔ خبر: 66664097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل:

نمازخانه بین‌راهی محور اردبیل - سرچم شهریور ماه افتتاح می‌شود

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مجموعه نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل - سرچم با زیربنای ۱۱۰ مترمربع تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با ناظر عالی ساخت نمازخانه‌های بین راهی سازمان راهداری اظهار کرد: مجموعه نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل - سرچم با زیربنای ۱۱۰ مترمربع تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

وی ساخت این نمازخانه بین‌راهی را در کنار پاسگاه پلیس راه بسیار ارزشمند دانست و افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اولین اتاق مادر و کودک در این مجموعه در راستای آسایش و رفاه کاربران جاده‌ای در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران است که نظارت ویژه‌ای بر عملکرد این مجتمع‌ها و به ویژه نمازخانه‌ها بین راهی انجام می‌شود.

علی چینی‌زاده، ناظر عالی ساخت نمازخانه‌های بین راهی سازمان راهداری نیز در این نشست افزود: نمازخانه‌های بین‌راهی برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده و این پروژه در زیربنای ۱۱۰ مترمربع با بهره‌گیری از نمادهای معماری ایرانی‌اسلامی در دو قسمت خواهران و برادران در حال احداث بوده و دارای فروشگاه، سرویس بهداشتی و اتاق مادر و کودک است.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث ۳۰ باب نمازخانه بین راهی در کشور خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای در حال ساخت هستند.

نظر شما