شناسهٔ خبر: 66663730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

۱۹ میلیارد کالای قاچاق از خودروهای شوتی در فیروزآباد کشف شد

فیروزآباد - جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک‌زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در ادامه روند مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی به ۴ دستگاه خودرو شوتی مشکوک شده و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۴ خودرو شوتی (ال ۹۰، پژو پارس، سمند و وانت پراید) را توقیف کرده و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ۱۰ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه یخچال، یک هزار و ۸ کیلوگرم گردو، ۱۱ دستگاه سرخ کن، ۱۵ عدد جاروبرقی، ۱۹۸ عدد شارژر گوشی، یک عدد کاپوت، ۸ عدد چراغ خودرو، ۱۶۰ عدد هدفون، ۱۸ عدد پایه نوری، ۷۵ عدد ساعت مچی و یک عدد اسپیکر کشف شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان داشت: رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس به منظور اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به پلیس گزارش کنند.

نظر شما