شناسهٔ خبر: 66663369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سهیل مهدی در سازمان لیگ مشغول به کار است؛ خبری از استعفا نیست

در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سهیل مهدی از سمت خود در سازمان لیگ استعفا کرده است، او همچنان در این سازمان مشغول به کار است.

صاحب‌خبر -
سهیل مهدی در سازمان لیگ مشغول به کار است/ خبری از استعفا نیست
کد خبر: 660292
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۷:۴۰:۰۵

در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سهیل مهدی از سمت خود در سازمان لیگ استعفا کرده است، او همچنان در این سازمان مشغول به کار است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روز دوشنبه برخی خبرگزاری‌ها طبق اخبار غیر رسمی اعلام کردند سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از سمت خود استعفا داده است.

این رسانه‌ها نوشتند استعفای مهدی به پرونده فسادی که اخیراً در فوتبال باز شده مربوط است. سایت فوتبال 360 در این رابطه نوشت: «شنیده می‌شود پس از انتشار گسترده ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان، سهیل مهدی از سمت خود استعفا داده است.»

ساعتی بعد چند خبرگزاری دیگر به نقل از سهیل مهدی نوشتند هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. فوتبالی از قول سهیل مهدی نوشت که «من الان در جلسه‌ای درباره این خبر (استعفا) هستم و صحبتی ندارم».

دوشنبه‌شب بعد از تایید دادگستری کرمان از تشکیل پرونده با موضوع اتهام فساد مالی، یک مقام کمیته انضباطی در تماس تلفنی با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد افرادی که درگیر این پرونده هستند هنوز در سمت‌های خود در فدراسیون فوتبال مشغول به کار هستند.

حال طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین کسب کرده سهیل مهدی امروز در محل کار خودش حاضر شده و بحثی در مورد استعفا مطرح نشده است. یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ هم در مورد این مساله گفته است ما تنها در صورتی می‌توانیم کسی را از کار برکنار کنیم که حکم دادگاه برایش صادر شده باشد.

 

نظر شما