شناسهٔ خبر: 66662637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سروستان:

تغییر ۹ فرماندار در ۱۵ سال به هیچ وجه زیبنده سروستان نیست

سروستان - امام جمعه سروستان گفت: فرماندار جدید سروستان همانند فرماندار قبل فردی مذهبی و کاربلد است اما این شهر در ۱۵ سال ۹ فرماندار عوض کرده که این بی‌ثباتی اصلا زیبنده این شهر نیست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سعید جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص تغییرات ایجاد شده در فرمانداری سروستان ابتدا با اشاره به اینکه در دهه کرامت به سر می‌بریم بیان کرد: کرامت از جانب خداوند متعال است، وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ.

امام جمعه سروستان افزود: امام راحل کرامت را برای تمام مظلومان ایجاد کرد و به همین خاطر مسؤولین در عصر حاضر در دوران انقلاب باید با کرامت برخورد کنند و این ما هستیم که ارباب رجوع را تکریم یا ذلیل می‌کنیم.

حجت الاسلام جاویدی بابیان اینکه سروستان در پانزده سال ۹ فرماندار عوض کرده که نشانگر بی‌ثباتی است خاطرنشان کرد: فرماندار به عنوان نماینده سیاسی دولت در شهرستان برای عملیاتی کردن منویات دولت است که اگر ثباتی نباشد و نسبت به شهرستان شناخت نداشته باشد، پتانسیل و ظرفیت‌های مادی و معنوی را نشناسد نمی‌تواند خوب عمل کند.

وی در ادامه افزود: برادر خوبم آقای بهمنی چهره مردمی، مذهبی، روحانی‌دوست و ولایتمدار، همدلی با دستگاه‌ها و همراه با مردم بود و کارهای خوبی انجام داد اما فرصت نشد هشت ماه بیشتر کار کند.

حجت الاسلام جاویدی افزود: سروستان شهرستانی غنی از الطاف الهی اما فقیر در مدیریت نعمات الهی با مردمی فرهنگی و غیور شهری، روستایی و عشایری است که از ورودی شهرستان تا خروجی آن دارای ظرفیت گردشگری، صنعتی و کشاورزی و نفت است.

وی عنوان کرد: معارفه برادر خوبم جناب آقای حق‌نگهدار چهره مذهبی و سیاسی عقلگرا و کاربلد چون در مناصب مهم ستادی بوده و تمام بخشنامه‌ها و قوانین را می‌داند توفیقی برای شهرستان سروقامتان سروستان است.

نظر شما