شناسهٔ خبر: 66662629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نصرالله عبداللهی، پیشکسوت استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کادر فنی و بازیکنان استقلال به خاطر حساسیت بازی‌ها در حالت عادی نیستند؛ رقابت استقلال و پرسپولیس‌ جالب است، جالب‌تر هم می‌شود

نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال می‌گوید رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول جالب بود و در سه بازی پایانی فصل جالب‌تر هم می‌شود.

صاحب‌خبر -
کادر فنی و بازیکنان استقلال به خاطر حساسیت بازی‌ها در حالت عادی نیستند/ رقابت استقلال و پرسپولیس‌ جالب است، جالب‌تر هم می‌شود
کد خبر: 660284
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۶:۴۵:۲۱

روزبه دلاور- نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال می‌گوید رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول جالب بود و در سه بازی پایانی فصل جالب‌تر هم می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، استقلال با پیروزی برابر فولاد باز هم صدرنشین لیگ شد. شاگردان نکونام باز هم با یک پیروزی اقتصادی سه امتیاز خانگی بازی را به اندوخته‌هایشان اضافه کردند تا در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر باشند.

نصرالله عبداللهی یکی از پیشکسوتان استقلال در خصوص برتری این تیم مقابل فولاد به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: بالاخره بازی را بردند. وقتی می‌برند یعنی خوب هستند و ان‌شاءالله ادامه داشته باشد. بازی‌ها خیلی حساس است و کادر فنی و بازیکنان در حالت عادی نیستند! وقتی از پرسپولیس عقب هستند می‌آیند جبران کنند و همین استرس باعث می‌شود بچه‌ها نتوانند آن بازی اصلی خودشان را انجام دهند. وقتی بد بازی می‌کنند خوب است و‌ ان‌شاءالله یک روز هم خوب بازی می‌کنند و می‌برند!

عبداللهی افزود: حساسیت‌ها روی کادر فنی و بازیکنان تاثیر گذاشته است.

او با اشاره به وضعیت فولاد در جدول گفت: فکر نمی‌کنم فولاد سقوط کند، آنها دو بازی در شهر خودشان دارند و ان‌شاءالله ببرند و بالا بیایند. چون حیف است، هم‌ طرفدار دارند و هم آکادمی و تشکیلات. آنها اشتباه کردند منصوریان را عوض کردند چون این تیم را خودش بسته بود و می‌توانست شرایط را تغییر دهد.

پیشکسوت باسابقه استقلال درباره حواشی پیش‌آمده قبل از بازی در خصوص رنگ پیراهن دو تیم گفت: هر کسی عقیده‌ای دارد که برای خودش محترم است و دلیلش را هم باید از خودش بپرسید. اما معمولاً در جلسات قبل از بازی سرپرست دو تیم می‌نشینند و مشخص می‌کنند‌. اینها به برگزارکننده بازی بستگی دارد و نماینده فدراسیون همان‌جا تصمیم می‌گیرد و باید برگه‌ها را امضا کند. شاید سهل‌انگاری و کم‌کاری آن نماینده بوده که این اتفاق رخ داده است.

عبداللهی درباره رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: رقابت جالبی است چون چند سالی این‌طور نبود؛ به نظرم جالب‌تر هم می‌شود چون سه بازی آینده را در یک زمان بازی می‌کنند و آن استرس شاید در بازیکنان کمتر شود و بتوانند کار خودشان را انجام دهند.

او با مشکل دانستن بازی مقابل نساجی افزود: بازی با نساجی دشوار است چون این تیم در حال افتادن است. بازی با پیکان هم سخت است. هر کدام از بازی‌ها حکم‌ یک فینال را دارد و برای پرسپولیس هم همین‌طور. ان‌شاءالله هرتیمی که لیاقتش را دارد به قهرمانی برسد.

 

نظر شما