شناسهٔ خبر: 66662213 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کرملین:

بازداشت هر یک از شهروندان آمریکایی در روسیه جزئیات خاصی دارد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بازداشت هر یک از شهروندان آمریکایی در روسیه جزئیات خاصی دارد و لذا نمی‌توان درباره آن ها اظهارنظر کلی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسکو قصد دارد به تمامی اهداف خود در چارچوب عملیات ویژه دست یابد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: تمام اتهامات اروپا علیه روسیه بی اساس است و مسکو قاطعانه تمامی آنها را رد می کند. مسکو ساز و کاری برای تبادل اطلاعات با رژیم کی یف ندارد و در حال حاضر چنین چیزی امکان پذیر نیست.

دیمیتری پسکوف گفت: در مورد بازداشت شهروندان آمریکایی در روسیه امکان اظهارنظر کلی وجود ندارد، هر مورد جزئیات خاص خود را دارد... از سفر «بلینکن» (وزیر دفاع آمریکا) به کی یف و همچنین از عصبانیت کی یف، اروپا و ایالات متحده از عملیات نظامی ویژه، مطلع هستیم.

وی در ادامه افزود: اعمال ممنوعیت واردات اورانیوم (از مسکو) توسط بایدن برای صنعت هسته ای روسیه مهم و حیاتی نیست. صنعت هسته‌ای روسیه یکی از پیشروترین ها در جهان است، ما به توسعه آن ادامه خواهیم داد.

این مقام کرملین خاطرنشان کرد: رخدادهای جاری در کشور گرجستان موضوع داخلی این کشور است و روسیه قصد دخالت در آن را ندارد.

نظر شما