شناسهٔ خبر: 66662017 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

صفر تا صد ارسال صورتحساب به سامانه مودیان

در این مقاله قصد داریم تمامی آنچه برای ارسال صورتحساب الکترونیکی لازم است بدانید را بطور خلاصه و کاربردی مرور کنیم.

صاحب‌خبر -

به کمک نرم افزار تولید CSR مالیتور، کلید خصوصی و عمومی به همراه کد سی اس آر (CSR) را دریافت می کنید.

کلید CSR برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه جیکا لازم است. (ثبت نام این مرحله اجباری نیست و می توانید از آن صرف نظر کنید)

کلید عمومی برای دریافت شناسه یکتا لازم است.

کلید خصوصی به همراه شناسه یکتا برای ارسال صورتحساب به سامانه مودیان ضروری است.

صفر تا صد ارسال صورتحساب به سامانه مودیان

مراحل گام به گام تولید csr سامانه مودیان:

نام شرکت فارسی *

نام شرکت لاتین *

شناسه ملی *

را به درستی وارد کرده و دکمه تولید فایل را فشار دهید.

سپس کلید عمومی، کلید خصوصی، CSR  را کپی و برای خود نگهدارید. (به محض تولید کد ها فایل نوت پد آن دانلود خواهد شد)

در صورت تمایل به دریافت کلید خصوصی و شناسه یکتا توسط پشتیبانی مالیتور با 02188430578 تماس بگیرید. نکته: اشخاص حقیقی و حقوقی هر دو از همین مسیر برای دریافت کلید خصوصی و شناسه یکتا اقدام می کنند.

صفر تا صد ارسال صورتحساب به سامانه مودیان

بهترین روش ارسال صورتحساب به سامانه مودیان چیست؟

طبق امکانی که سازمان امور مالیاتی برای مودیان فراهم کرده است؛ مودیان می توانند به کمک شرکت های معتمد، نرم افزار های حسابداری و نرم افزار های واسط صورتحساب های خود را ارسال کنند.

نکته ای که وجود دارد هزینه و امکانات ارسال فاکتور به سامانه مودیان است. مقاله هایی مبنی بر مقایسه نرم افزار ها منتشر شده که می توانید شرکت ها و خدمات آن ها را مقایسه کنید.

از جمله مواردی است که شما را برای انتخاب بهترین روش ارسال صورتحساب به سامانه مودیان هدایت می کند. قبل از تصمیم گیری حتما نرم افزار واسط مالیتور را بررسی کنید. برای شروع 3 فاکتور رایگان دارید و می توانید تمامی این ویژگی ها را بررسی کنید. ثبت نام و شروع رایگان نرم افزار واسط مالیتور

نرم افزار صدور صورتحساب الکترونیکی رایگان و تحت وب چه پیشنهاد می کنید؟

مالیتور، نرم افزار واسط سامانه مودیان است که بصورت آنلاین و بدون نیاز به نرم افزار حسابداری امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی را برای مودیان (اشخاص حقیقی و حقوقی) برای تمامی الگوها فراهم کرده است.

ارسال صورتحساب به سامانه مودیان بدون نرم افزار ممکن است؟

خیر. در حال حاضر به کمک نرم افزارهای واسط، ماژول سامانه مودیان نرم افزارهای حسابداری و شرکت های معتمد (که آنها نیز با نرم افزار واسط ارسال می کنند)، امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان وجود دارد.

نرم افزار رایگان ارسال صورتحساب به سامانه مودیان می شناسید؟

نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان انواع مختلفی دارد که شما با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می کنید. در واقع نرم افزار رایگان ارسال صورتحساب به سامانه مودیان وجود ندارد. با اینکه نرم افزارهایی مانند مالیتور با قیمت مناسب و شروع 3 فاکتور رایگان این امکان را برای شما فراهم می کنند تا محیط آن را مشاهده و صورتحسابی بصورت رایگان ارسال کنید. اما در واقع باید یکی از نرم افزار های واسط را انتخاب کنید. پس پاسخ آیا ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ممکن است را دریافت کرده اید؛ خیر است.

نحوه ارسال صورتحساب در سامانه مودیان مالیتور چگونه است؟

در مرحله اول در مالیتور ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام و فراهم کردن پیش نیازها می توانید صورت حساب های خود را با الگوهای فروش، پیمانکاری، طلا، بلیط، صادرات، قبوض خدماتی و ارز ارسال کنید. ارسال فاکتور به سامانه مودیان مالیتور به راحتی و همراه با آموزش های گام به گام در اختیار شماست.

پیش نیازهای ثبت فاکتور:

مهلت ارسال صورتحساب در سامانه مودیان چقدر است؟

طبق مستندات 7 روز بعد از تاریخ فاکتور امکان ارسال صورتحساب وجود دارد. اما در حال حاضر می توانید تا 21 روز گذشته را ارسال نمایید. اگر خطای "مقدار فیلد تاریخ و زمان صدور صورتحساب (میلادی) از لحاظ قواعد محاسباتی و منطقی معتبر نیست" را دریافت کرده اید یعنی تاریخ صورتحساب در این بازه انتخاب نشده است.

نحوه ارسال صورتحساب در سامانه مودیان توسط مودی به چه صورت است؟

بعد از دریافت کلید خصوصی وشناسه یکتا توسط مودی، به کمک نرم افزارهای واسط صورتحساب خود را ایجاد و به کارپوشه ارسال نمایند.

ارسال صورتحساب حق العمل کاری به سامانه مودیان

اگر می خواهید صورتحساب الکترونیکی برای حق العمل کاری به سامانه مودیان ارسال کنید، می توانید با نرم افزار واسط مالیتور، مقدار کارمزد خود را با الگوی فروش ارسال کنید.

ارسال صورتحساب طلا، جواهر و سکه به سامانه مودیان

اگر طلا فروش هستید و می خواهید صورتحساب الکترونیکی طلا، جواهر و سکه به سامانه مودیان ارسال کنید، می توانید به کمک الگوی طلا، جواهر و پلاتین مالیتور، صورتحساب الکترونیکی خود را به کارپوشه ارسال نمایید. در الگوی طلا، مالیات فقط به اجرت ساخت، حق العمل و سود فروشنده تعلق می گیرد و 9 درصد می باشد.

ارسال صورتحساب الکترونیکی فروش به سامانه مودیان

اگر خدمت یا کالایی می فروشید و می خواهید صورتحساب الکترونیکی فروش به سامانه مودیان ارسال کنید، از مالیتور کمک بگیرید، بدون محدودیت مودی و زمان مصرف بسته ها، با امکان پرینت مطابق مالیات، بصورت آنلاین در اختیار شماست.

ارسال صورتحساب پیمانکاری به سامانه مودیان

اگر پیمانکار هستید و می خواهید صورتحساب الکترونیکی پیمانکاری به سامانه مودیان ارسال کنید، نرم افزار واسط مالیتور بهترین گزینه است. چرا که برای شروع 3 فاکتور رایگان داشته و برای الگوی پیمانکاری هزینه جدا نمی پردازید. برای الگوی پیمانکاری به شناسه یکتای قرارداد نیاز دارید که می توانید بعد از ثبت قرارداد از کارپوشه دریافت کنید.

ارسال صورتحساب صادرات به سامانه مودیان

اگر صادرات می کنید و می خواهید صورتحساب الکترونیکی صادرات به سامانه مودیان ارسال کنید، نرم افزار واسط مالیتور این امکان را فراهم کرده است. در الگوی صادرات همه شناسه های موجود در استاف آیدی را می توانید با نرخ 0 استفاده کنید. ارزش ارزی را رو به بالا رند کنید. روش تسویه نقدی باشد. فقط در این الگو امکان ارسال مشتری مصرف کننده ی نوع یک وجود دارد.

ارسال صورتحساب ارز، بلیط و قبوض خدماتی به سامانه مودیان

اگر می خواهید صورتحساب الکترونیکی بلیط، ارز و قبوض خدماتی به سامانه مودیان ارسال کنید، بدون محدودیت مودی و پرداخت هزینه بیشتر برای الگوها، ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار واسط مالیتور انجام دهید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما