شناسهٔ خبر: 66661754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تماشای فینال در برنابئو

رئال چالش تیلور سویفت برای فینال را پذیرفت

رئال مادرید برای باز کردن درهای برنابئو به روی هواداران برای تماشای فینال لیگ قهرمانان، دو روز بعد از کنسرت تیلور سویفت، تردید داشت ولی در نهایت این کار را انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در تاریخ 1 ژوئن 2024 درهای سانتیاگو برنابئو را برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد کرد. این را مدیر اجرایی باشگاه در قرعه‌کشی بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا تایید کرد. خبری خوب برای هوادارانی که نمی‌توانند به ومبلی سفر کنند و اینگونه می‌توانند از تماشای فینال در برنابئو لذت ببرند.

2021412

اگرچه جزئیات افتتاحیه هنوز علنی نشده اما خوزه لوئیس سانچز گفت که باشگاه به سنت ده ساله خود ادامه خواهد داد. اولین بار برای تماشای فینال 2014 لیسبون، که لادسیمای مورد انتظار به دست آمد، رئال در برنابئو پذیرای هوادران شد.

این اولین بار است که این اتفاق پس از بازسازی برنابئو رخ می‌دهد. رئال این کار را پس از دو کنسرتی که تیلور سویفت در 29 و 30 می در برنابئو برگزار می‌کند، انجام خواهد داد. به دلیل برگزاری این دو کنسرت باشگاه در حفظ سنت تماشای فینال در برنابئو تردید داشت ولی در نهایت این چالش را پذیرفت.

نظر شما