شناسهٔ خبر: 66661336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هفتمین بازی بدون برد/ فولاد هنوز به وعده و حرف دلخوش است تا نتیجه

عبدالله ویسی در هفتمین مسابقه روی نیمکت فولاد باز هم رنگ پیروزی ندید.

صاحب‌خبر -

حال و روز فولاد در پایین جدول سوژه اصلی فوتبال ماست. تیمی با سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و سوپر جام که نماینده ایران در لیگ قهرمانان بوده و تا یک چهارم نهایی هم بالا رفت.

فولاد در کنار سپاهان یکی از دو باشگاه ساختارمند و بازیکن ساز فوتبال ماست که ملی پوشان بسیاری را تحویل داده و از همه مهمتر برند اصلی فوتبال خوزستان است که پایتخت فوتبال در تاریخ کشور ماست.

فولاد این فصل از رفت و آمد زیاد روی نیمکت لطمه خورد و عبدالله ویسی را با وجود کارنامه بسیار ضعیف در دور رفت در صنعت نفت - که این تیم را از شروع فصل به انتهای جدول چسبانده - با این امید استخدام کرد که او معجزه فصل قبل را تکرار کند.

ویسی فصل قبل در ۸ بازی ۱۳ امتیاز گرفت و صنعت نفت با گل بعد از دقیقه ۹۰ هفته آخر توسط ممی زاده و به لطف نتایج سایر رقبا در لیگ ماندنی شد. اما او در فولاد تا این لحظه فقط وعده پیروزی و شعار بقا داده و مصاحبه کرده اما در عمل ناکام بوده است.

یسی از هفته بیست و یکم به جای احمد آل نعمه روی نیمکت فولاد سکاندار فنی قرمزها شد و این کارنامه اوست؛

هفته ۲۱/ استقلال خوزستان صفر - فولاد صفر

هفته ۲۲/  فولاد ۳ - هوادار ۳

هفته ۲۳/ شمس آذر ۱ - فولاد صفر

هفته ۲۴/ فولاد ۰ - مس ۱

هفته ۲۵/ آلومینیوم ۱ - فولاد ۱

هفته ۲۶/ فولاد صفر - تراکتور ۲

هفته ۲۷/ استقلال ۱ - فولاد صفر

یعنی ۷ بازی، ۳ مساوی و ۴ باخت، ۴ گل زده و ۹ گل خورده و هفته به هفته نزدیک‌تر شدن به منطقه خطر سقوط! با شکست این هفته مقابل استقلال، ویسی باز هم رنگ پیروزی ندید و با ماندن در امتیاز ۲۲ شاهد نزدیک شدن صنعت نفت با امتیاز ۲۰ و عبور نساجی با امتیاز ۲۵ از خود شد.

۳ تیم خوزستانی در سه پله پایین جدول نشسته‌اند. تیم آبادانی قعرنشین است و آبی و قرمز اهواز هر دو در امتیاز ۲۲ مشترک و به خاطر تفاضل گل در پله چهاردهم و پانزدهم و البته که فاصله امتیازات به گونه‌ای است که در سه بازی باقیمانده فصل در صورت ادامه این روند فولاد هیچ حاشیه امنی برای بقا نخواهد داشت...

نظر شما