شناسهٔ خبر: 66657778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انسیه خزعلی، معاونت زنان ریاست جمهوری:

باید روی مسئله بدپوششی زنان و پیامد‌های آن در کشور‌های غربی کار صورت گیرد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان با اشاره به لزوم کار شدن درباره موضوع بدپوششی زنان و پیامد‌های آن در کشور‌های غربی، تاکید کرد که در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی باید به موضوع نقض حقوق زنان دانشگاهی در پی اعتراض‌های جاری در حمایت از غزه پرداخته شود.

صاحب‌خبر -
باید روی مسئله بدپوششی زنان و پیامد‌های آن در کشور‌های غربی کار صورت گیرد
کد خبر: 660259
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۲:۵۹:۲۶

نخستین جلسه ستاد مرکزی هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با حضور کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان نیز که در این نشست حضور داشت، طی سخنانی اظهار کرد: نقض حقوق زنان در موضوع حقوق بشر در آمریکا اسناد متعددی دارد که باید به شکل گسترده به آن پرداخته شود.

وی همچنین با اشاره به لزوم کار شدن درباره موضوع بدپوششی زنان و پیامد‌های آن در کشور‌های غربی، تاکید کرد که در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی باید به موضوع نقض حقوق زنان دانشگاهی در پی اعتراض‌های جاری در حمایت از غزه پرداخته شود.

به گفته خزعلی موضوع نقض حقوق زنان و خدشه‌دار شدن حقوق آن‌ها در کشور‌های غربی موضوعی است که دیگر کشور‌ها هم به آن اذعان دارند.

نظر شما