شناسهٔ خبر: 66656073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طیب‌نیا: حمایت‌های دو سال اخیر از سپاهان کم‌نظیر بوده؛

هفتگی روی سپاهان و زاینده‌رود وقت می‌گذارم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان در مراسم معرفی مدیرعامل جدید باشگاه گفت‌وگوی مفصلی درباره موضوعات مختلف داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با حضور مدیران رده بالای شرکت و باشگاه فولاد مبارکه و همینطور شهردار اهواز در دفتر مدیریت شرکت فولاد مبارکه یاسر طیب‌نیا برگزار شد؛ جلسه‌ای که طی آن مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت‌وگویی طولانی درباره جایگاه باشگاه سپاهان و اهمیت آن مطرح کرد و از مدیرعامل جدید خواست که با جدیت کار مدیریت باشگاه را آغاز کند.

*سپاهان از کامل‌ترین باشگاه‌های ایران است
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان حرف‌هایش در این جلسه را اینطور آغاز کرد: باشگاه مردمی سپاهان با هویت بیش از نیم قرن و ۸۵ تیم حرفه‌ای ورزشی و ۲۳ رشته ورزشی جزء کامل‌ترین و برترین باشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است. باشگاه سپاهان در عرصه بین‌المللی نیز به‌عنوان نماینده باشگاه‌های کشور همواره افتخارآفرینی کرده و پرورش دهنده قهرمانان ملی و استانی بوده است.

*مردم اصفهان دل در گرو سپاهان دارند 
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان و زاینده‌رود را دو عامل شادی مردم اصفهان دانست و گفت: عشق و علاقه به تیم سپاهان همواره بین مردم اصفهان و در بین اقشار مختلف مردمی وجود دارد و این حس را در بین قشر تحصیل کرده، کارآفرینان، ورزشکاران، کارگران و… شاهد هستیم و همه دل در گرو سپاهان دارند و برای آنها سرنوشت این تیم اهمیت دارد.

2021775

*هفتگی روی سپاهان و زاینده‌رود وقت می‌گذارم
وی ادامه داد: ما نیز در فولاد مبارکه بارها نشان داده‌ایم که چقدر هر دو دلیل شادی مردم اصفهان برایمان مهم است، از ابتدای حضور ما در فولاد مبارکه به‌صورت جدی و عملی و نه فقط در حد حرف، به‌صورت مادی و معنوی و در سطح استانی و کشوری برای آن وقت گذاشتیم و اغراق نیست اگر بگویم در کنار رشد و تولید شرکت، بنده به‌عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه یکی از کارهای جدی که هفتگی روی آن وقت می‌گذارم یکی بحث زاینده‌رود است و موضوع دیگر باشگاه سپاهان؛ که در هر دو زمینه حمایت‌های بسیار خوب و بی‌سابقه صورت گرفته است.

*حمایت‌ها در دو سال اخیر کم‌نظیر بوده است
طیب‌نیا ادامه داد: حمایت‌هایی که طی دو سال اخیر از سپاهان شد، کم‌نظیر بود و این امر به واسطه حمایت‌ها و علاقه مردم اصفهان انجام شد. این حمایت‌های بی‌دریغ تا امروز انجام شده و با قدرت ادامه خواهد داشت.

2021762

*مردم حس کنند که باشگاه در جهت آنها حرکت می‌کند
وی اضافه کرد: انتظار ما از باشگاه سپاهان و با توجه به انتصاب آقای آذربایجانی به‌عنوان مدیرعامل این است که پرقدرت‌تر از قبل و به نحوی عمل کنند که منافع و برکات باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان توسط مردم به‌صورت ملموس حس شود و مردم حس کنند که باشگاه سپاهان برای شادی، نشاط و ارزش‌هایشان دغدغه دارد و در آن جهت حرکت می‌کند.

نظر شما