شناسهٔ خبر: 66652998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بارش‌های شدید در ۱۴ استان/ تهران امروز هم بارانی است

سازمان هواشناسی در حالی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش‌های سیل‌آسا و شدید در ۱۴ استان از جمله تهران خبر داده است که گزارش ها نشان می دهد بارش‌های امروز در برخی استان ها شدید خواهد بود.

صاحب‌خبر -

بارش‌های شدید امروز در بسیاری از مانطق

بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدید خواهد بود.

سه‌شنبه در شمال غرب،‌ سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق در استان‌های فارس،‌ شمال کرمان و یزد رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر،‌ شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب واقع در استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور به‌ویژه نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور وزش باد شدید روی می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. طی سه روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

جمعه در شمال غرب، سواحل دریای خزر،‌ شمال شرق و شرق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت، همچنین در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما